میزبانی ویژه کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان از یک هنرمند پیشکسوت

13:13 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۷۷۴
میزبانی ویژه کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان از یک هنرمند پیشکسوت
کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران علاوه بر در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای تهیه بلیت و حضور در نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران برای اعضای خود، به صورت ویژه در این رویداد میزبان یکی از اعضای قدیمی خود خواهد بود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران برای سومین سال متوالی با حضور اعضای قدیمی و جدید این نهاد در جشنواره فیلم کوتاه تهران، یک گردهمایی بزرگ را رقم خواهد زد. این کانون که با شعار «یک خانواده ۲۵۰ هزار نفری» فعالیت می‌کند، تسهیلات تهیه بلیت رایگان تماشای آثار راه‌یافته به جشنواره و تخفیف ۸۰ درصدی استفاده از نشست‌های تخصصی "۴۱_۲۰" را برای اعضای خود در نظر گرفته است. همچنین در چهل و یکمین دوره جشنواره، کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران به صورت ویژه از یکی از اعضای پیشکسوت خود که متولد سال ۱۳۲۱ است و نام او متعاقبا اعلام خواهد شد، میزبانی خواهد کرد.

گفتنی است هنرجویانی که دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت کانون به نشانی www.alumni.iycs.ir عضو این خانواده ۲۵۰ هزار نفری شوند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *