هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی با پیگیری دادگستری استان کرمان وصول شد

9:36 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۷۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی با پیگیری دادگستری استان کرمان وصول شد
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت:متعاقب برگزاری جلسه تخصصی پیگری وصول مطالبات بیمه‌ای مراکز درمانی خصوصی و دولتی در کرمان، بخشی از مطالبات توسط بیمه‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری میزان - سید مهدی قویدل اظهار کرد: پرداخت بدهی معوق بیمه‌ها با ارجاع رئیس کل دادگستری استان کرمان در دستور کار این معاونت قرار گرفت و با تشکیل جلسات تخصصی به موضوع پرداخته شد.

وی افزود: برابر گزارش و اعلام اداره کل بیمه سلامت استان در این مدت ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و بیش از ۳۰۰ میلیارد از مطالبات داروخانه‌ها و ۱۲۰۰ میلیارد از مطالبات بیمارستان‌های دولتی در هفته جاری وصول و پرداخت شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: پیگیری‌های لازم تا تسویه کامل این معوقات ادامه خواهد داشت و در جهت پیشگیری از نارضایتی عمومی و تشکیل پرونده در دادگستری استان این جلسات پیشگیرانه مستمر خواهد بود.

قویدل تاکید کرد: انتظار می‌رود تمام نهاد‌ها، ارگان‌ها و مراجع مسئول در اجرای تعهدات، وظایف و مسئولیت‌های خود برابر قانون اقدام نماید و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و بخش خصوصی که به سازمان‌های بیمه‌ای بدهکار هستند نیز باید در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کنند تا چالش‌ها و موانع درمانی استان به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/


برچسب ها: وصول مطالبات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *