گفت‌وگو|

قشلاقی: نصف بوکسور‌های تیم ملی را نمی‌شناسم/ دست راستم کوتاه‌تر از دست چپم شده!

7:45 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۶۷۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قشلاقی: نصف بوکسور‌های تیم ملی را نمی‌شناسم/ دست راستم کوتاه‌تر از دست چپم شده!
بوکسور باتجربه تیم ملی گفت: عمل جراحی کتف و آرنج باعث شده تا یک مقدار دست راستم کوتاه‌تر از دست چپ شود، اما الان مشکلی برای رفتن روی رینگ ندارم.

میثم قشلاقی در گفت‌وگو با میزان، درباره شایعه بازگشت به اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: قطعاً طی همین یکی دو روز به اردوی تیم ملی بوکس می‌روم. بعد از مسابقات تایلند دیگر به اردوی تیم ملی بوکس نرفتم، چون ۲ ماه قبل آرنجم را عمل کردم و درگیر ریکاوری بودم.

وی افزود: یک مبارزه در بوکس حرفه‌ای داشتم و بعد از آن آرنجم را جراحی کردم. الان همزمان هم در حرفه‌ای فعالیت می‌کنم و هم می‌خواهم به اردوی تیم ملی بروم. خیلی از بوکسور‌های بزرگ دنیا همین شرایط را دارند و باید قبول کنیم شرایط مالی حرفه‌ای با آماتور قابل مقایسه نیست.

مشکلی برای رفتن روی رینگ ندارم و آماده هستم

ملی‌پوش بوکس درباره اینکه جراحی کتف و آرنج در دست راست کارش را سخت کرده است، گفت: همین الان دست راستم کوتاه‌تر از دست چپ است، اما بوکس همین است، چون ورزشکار مصدوم می‌شود و این یک موضوع طبیعی است. وقتی دو جراحی سنگین روی یک دست انجام بدهی یعنی خیلی شرایط سختی را سپری می‌کنی و باید ۲ برابر قبل تمرین کنی.

قشلاقی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از حضور در رقابت‌های حرفه‌ای، در مسابقات آماتور افت کرده است، تصریح کرد: اصلاً قبول ندارم اُفت کرده‌ام. اگر در کسب سهمیه موفق نبودم بخاطر عمل سنگین کتف بود. رفته رفته بهتر می‌شوم و می‌خواهم برای تیم ملی افتخارآفرین باشم، چون الان دیگر مشکلی برای رفتن روی رینگ ندارم و آماده هستم.

می‌دانم کادرفنی تیم ملی روی سرمایه‌های جوان برنامه‌ریزی کرده

دارنده مدال نقره آسیا با اشاره به تغییر نسل در تیم ملی گفت: باور کنید نصف بوکسور‌های تیم ملی را نمی‌شناسم. تیم دیگر خیلی جوان شده و نسل تغیر کرده است. برخی بوکسور‌ها را تا به حال ندیده‌ام و می‌دانم کادرفنی تیم ملی روی سرمایه‌های جوان برنامه‌ریزی کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم در تیم فعلی باتجربه‌ترین بوکسور هستم و این موضوع مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند. دلم برای بوکسور‌های تیم ملی که چندین سال با هم بودیم تنگ شده، ولی تغییر نسل اجتناب ناپذیر است. برای هم نسلی‌های خودم که به بوکس حرفه‌ای کشیده شدند هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *