گفت‌وگو|

احدی: بوکسور‌های تیم نوجوانان استعداد‌های درخشانی هستند/ بچه‌ها ثابت کردند هیچ کاری نشد ندارد

11:12 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
احدی: بوکسور‌های تیم نوجوانان استعداد‌های درخشانی هستند/ بچه‌ها ثابت کردند هیچ کاری نشد ندارد
سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان گفت: بوکسور‌های تیم نوجوانان به شدت با استعداد هستند و عملکرد درخشانی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با میزان، با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بچه‌های تیم با تلاش شبانه‌روزی و روحیه‌ای بالا توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند. این نتیجه حاصل برنامه‌ریزی دقیق، تمرینات مستمر و حمایت‌های فدراسیون بود. بابت این عملکرد و نتایج بسیار خوب به جامعه بوکس تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما در این مسابقات با حریفانی بسیار قدرتمند از جمله تیم‌های آسیای مرکزی روبرو شدیم، اما با آمادگی کامل و استفاده از تاکتیک‌های مناسب توانستیم بر آ‌ها غلبه کنیم. بچه‌ها ثابت کردند هیچ کاری نشد ندارد و می‌توان مقابل هر حریفی به پیروزی دست یافت.

برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه بوکس پایه در کشور داریم

احدی با اشاره به پتانسیل بالای بوکسور‌های نوجوان، تصریح کرد: این نسل از بوکسورها، استعداد‌های درخشانی هستند که می‌توانند آینده بوکس ایران را متحول کنند. ما باید از این استعداد‌ها به خوبی حمایت کنیم تا بتوانند به پله‌های بالاتر موفقیت دست پیدا کنند.

سرمربی تیم بوکس نوجوانان در ادامه گفت: برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه بوکس پایه در کشور داریم. قصد داریم با برگزاری اردو‌های مشترک با تیم‌های مطرح دنیا، سطح فنی بوکسورهایمان را ارتقا دهیم.

این مسیر باید ادامه پیدا کند تا آینده بوکس تضمین شود

اکبر احدی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت همه جانبه مسئولان ورزش و فدراسیون بوکس، می‌توانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در کشور باشیم. از زحمات کادر فنی تیم، حمایت‌های فدراسیون و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه بوکسور‌های نوجوان قدردانی می‌کنم. این مسیر باید ادامه پیدا کند تا آینده بوکس تضمین شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *