حسینی: نایب قهرمانی نوجوانان در آسیا، آغاز مسیر طلایی بوکس ایران است

11:23 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۶۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
حسینی: نایب قهرمانی نوجوانان در آسیا، آغاز مسیر طلایی بوکس ایران است
رئيس فدراسیون بوکس در جریان مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون، گفت: نایب قهرمانی نوجوانان ما در آسیا، آغاز مسیر بوکس ایران بوده و نویدبخش روزهای خوب در آینده نزدیک است‌‌.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدروح‌الله حسینی، امروز سه‌شنبه در جریان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس، اظهار داشت: به حاضرین در مجمع، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و سایر عزیزان خیرمقدم گفته و درگذشت عیسی گل‌محمدی‌ رئیس هیئت آذربایجان شرقی را تسلیت می‌گویم.

وی گفت: نایب قهرمانی نوجوانان ما در آسیا که روز گذشته به دست آمد، افتخار بزرگی است که البته آغاز کار ما محسوب می‌شود تا به اهدافمان برای موفقیت در بازی‌های آسیایی و المپیک دست یابیم.

حسینی بیان کرد: در پنج رده سنی، تیم ملی تشکیل داده‌ایم و اردوها و اعزام ها به طور مرتب انجام می‌شود. در رده خردسالان نیز فستیوال‌ها‌ همواره انجام می‌شود. لیگ پس از سال‌ها راه اندازی شد و البته باید در دوره‌های بعدی با قدرت بیشتری انجام شود.

وی گفت: بازسازی خوابگاه که شرایط بسیار نامناسبی داشت به طور کامل انجام شد. بدهی‌های فدراسیون قبلی را تسویه کرده و اکنون به جایی بدهکار نیستیم. پرداخت کمک مالی به هیئت‌ها را داشتیم که در ۶ ماه اخیر، دو مرتبه انجام شد و این برای نخستین بار بود.

رئیس فدراسیون بوکس، بیان‌ کرد: اهدای رینگ به استان‌ها از دیگه موارد مورد نظر ما در فدراسیون است. برگزاری مرتب مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف نیز را داشته‌ایم‌ که به خوبی انجام شد. مسابقات بسیار مهمی را تحت عنوان گراميداشت شهید جمهور برگزار کردیم و طی این مسابقات توانستیم، ۲۵ داور را ستاره‌‌دار‌ کنیم که کار بزرگی بود.

وی اضافه کرد: کلاس مربیگری بین‌المللی پس از بارها مکاتبه با فدراسیون جهانی را در کشورمان برگزار کردیم. در یک‌سال و اندی اخیر، ۵۷ اردو در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی داشتیم که واقعا کار سختی بود.

رئیس فدراسیون بوکس مطرح کرد: میانگین سنی تیم ملی بزرگسالان ما ۲۸ سال بود که پوست اندازی کامل داشتیم‌ و نفرات جوانی را آوردیم که نیاز به زمان دارند تا برای بازی‌های آسیایی ناگویا آماده شوند. ما در سال گذشته ۱۷ اعزام داشتیم که هزینه بالایی داشت و ثمره آن ۳۹ مدال بود.

حسینی ادامه داد: بوکس کمپی داشت که در دوره قبلی از فدراسیون گرفته شد‌ و خیلی تلاش کردم تا زمینی را گرفته و بتوانیم کمپ تیم‌های ملی را بسازیم که با مساعدت دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، به‌زودی خبرهای خوبی در این رابطه خواهید شنید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *