الحوثی: نگاه دشمن صهیونیستی به شهید نصرالله متفاوت از دیگران بود

17:24 - 12 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۵۴۰
الحوثی: نگاه دشمن صهیونیستی به شهید نصرالله متفاوت از دیگران بود
رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نگاه دشمن صهیونیستی به شهید نصرالله متفاوت از دیگران بود، اظهار کرد: شهرک نشینان صهیونیست نسبت به مواضع شهید نصرالله بسیار حساس بودند.  

خبرگزاری میزان - عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز با تاکید بر این که شهید سید حسن نصرالله در مدت ۴۰ سال همواره در میدان جهاد حضور داشت گفت: نگاه دشمن صهیونیستی به شهید نصرالله متفاوت از دیگران بود.

رهبر انصارالله یمن افزود: خداوند ویژگی‌هایی عالی به شهید نصرالله اعطا کرده بود و وی دارای ذکاوت رهبری بود.

وی گفت: دیدگاه دشمن صهیونیستی نسبت به شهید نصرالله از دیدگاهش نسبت به بسیاری از سران عرب تفاوت داشت.

حوثی اظهار کرد: شهرک نشینان صهیونیست نسبت به مواضع شهید نصرالله بسیار حساس بودند.

رهبر انصارالله یمن با بیان این که دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست می‌دانستند که شهید نصرالله مرد سخن و عمل است، افزود: هدف قرار دادن شهید نصرالله در چارچوب تلاش صهیونیستی برای خلاصی از مانعی بزرگ در مسیر سیطره اش بر فلسطین، لبنان و امت انجام شد.

الحوثی با اشاره به این نکته که نقش شهید نصرالله فقط به فلسطین محدود نشد بلکه ایشان به مسائل امت نیز اهتمام می‌ورزید گفت: دشمن صهیونیستی شهید نصرالله را بزرکترین مانع در مسیر سیطره اش بر منطقه برای خدمت به منافع آمریکا می‌دانست.

وی افزود:نقش شهید نصرالله در زمینه کمک به مردم یمن آشکار بود. شهید نصرالله نقشی مهم در زمینه خنثی سازی توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در زمینه ایجاد فتنه طایفه‌ای در میان مسلمانان ایفا نمود و به خاطر نقش عظیمش در زمینه مقابله با دشمن صهیونیستی هدف کینه توزی بسیار بزرگ آنان قرار گرفت.

رهبر انصارالله با اشاره به توطئه مداوم آمریکا و اسرائیل علیه لبنان اظهار کرد: اگر ارتش‌های عربی با حملاتی که علیه حزب الله شد مواجه می‌شدند از هم می‌پاشیدند.

وی افزود: نتانیاهوی جنایتکار پس از هدف قرار دادن شهید نصرالله از سیطره بر خاورمیانه سخن گفت و به لبنان و فلسطین اکتفا نکرد.

الحوثی ادامه داد: آرزو‌های دشمن صهیونیستی، آرزو‌هایی تجاوزکارانه است ومسیر حزب الله، راسخ و پویا باقی خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه شهید نصرالله برای تقویت بنیه امت رزمنده در سطوح عملی و تشکیلاتی بسیار کوشید و رزمندگان حزب الله در برابر جنایت انفجار پیجر و ترور‌های پس از آن مقاومت کردند به سخنان شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: سخنان وی نشان دهنده اعتماد به نفس، انسجام و پایداری است دشمن صهیونیستی به این امید که شرایط برای حمله زمینی فراهم شده اقدام به چنین حمله‌ای کرد، اما غافلگیر شد.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: ارتش صهیونیستی به اشغال لبنان یا بخشی از آن دل خوش کرده بود، اما ضربه‌ای قوی خورد و هنوز در اطراف مرز مستقر است.

حوثی ادامه داد: وضعیت حزب الله پس از شهادت سید حسن نصرالله تغییر نکرده است ودشمن صهیونیستی باید بفهمد که اهدافش از طریق هدف قرار دادن شهید نصرالله و رهبران حزب الله هرگز محقق نمی‌شود.

وی گفت: دشمن صهیونیستی، آمریکا و مزدورانشان بدانند که آرزو‌های شیطانی شان درباره پایان دادن به نقش عظیم حزب الله هرگز محقق نخواهد شد.

الحوثی افزود: ایران حساسیت شرایط را می‌داند و به همین دلیل به یاری حزب الله ادامه می‌دهد. دشمن صهیونیستی به طور همه جانبه به لبنان تعدی کرده لذا ما نیز باید به صورت همه جانبه به مردم لبنان کمک کنیم.

حوثی با بیان این که ایران بزرگترین حمله موشکی به دشمن صهیونیستی را از ابتدای اشغال فلسطین تاکنون انجام داد اظهار کرد: حمله موشکی ایران تمام فلسطین اشغالی را شامل شد، حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی و مراکز جاسوسی دشمن صهیونیستی انجام شد.

وی با تاکید بر این که موشک‌های ایرانی به ۹۹ درصد از اهداف رسید گفت: میلیون‌ها یهودی صهیونیست و سران جنایتکارشان از ترس این موشک‌ها راهی پناهگاه شدند. عملیات وعده صادق ۲ نشانه وفای ایران به عهدش درباره پاسخ به ترور شهید هنیه، شهید نصرالله و شهید نیلفروشان توسط دشمن صهیونیستی بود.

در حال تکمیل...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *