آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته برگزار شد

16:33 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۴۲۴
آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته برگزار شد
آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران‌فارما) صبح امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران صنعت دارو، در مصلای امام خمینی (ره) تهران، برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما با حضور ۴۱۴ شرکت ایرانی و ۳۲۳ شرکت خارجی از ۲۵ کشور از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از امروز ۱۱ مهرماه آغاز شده و تا ۱۳ مهرماه در مصلی تهران، با دعوت از شرکت‌های ایرانی، خارجی و سفرا ادامه دارد. شعار امسال نمایشگاه نیز «همه بازیگران صنعت دارو زیر یک سقف» در راستای وفاق ملی انتخاب شده است. حضور سفرا در نمایشگاه ایران فارما در این راستاست تا زمینه همکاری با کشور‌های خارجی و صادرات دارو فراهم شود.

برگزاری پنل‌های متعدد و حضور پررنگ دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان نیز از برنامه‌های مهم این نمایشگاه است.

۳۶ رویداد مهم در نمایشگاه ایران فارما تعریف شده است. یکی از این رویداد‌ها «ایران فارما کانکت» است که نشست‌هایی بین شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، در «ایران فارما بریج» نیز نشست‌هایی بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، ایران‌فارما ۱۴۰۳، با شعار «همه بازیگران صنعت داروسازی زیر یک سقف» و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، فرصتی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های بیکران و توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور و گامی مهم در مسیر خودکفایی ملی خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایران فارما

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *