رئیس کل دادگستری استان گیلان: دستگاه قضایی بر روند پیشرفت و تولید شرکت صنایع پوشش ایران نظارت می‌کند

16:22 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۴۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان گیلان: دستگاه قضایی بر روند پیشرفت و تولید شرکت صنایع پوشش ایران نظارت می‌کند
دومین نشست ستاد استانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با موضوع رفع موانع و مشکلات شرکت صنایع پوشش به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- دومین نشست ستاد استانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با موضوع رفع موانع و مشکلات شرکت صنایع پوشش به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با تبریک حمله غرور آفرین سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق ۲ به رژیم اشغالگر صهیونیست اظهار کرد: این حمله، برگ زرینی بود که اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد جبهه مقاومت پیروز است و عمر رژیم اشغالگر صهیونی بعد از سال‌ها تجاوز و جنایت به انتها رسیده است.

وی با تقدیر و تشکر از دادستان مرکز استان در راستای پیگیری و زحماتی که در راستای احیای شرکت پوشش انجام شده است، گفت: این واحد تولیدی در سالیان گذشته با بیش از ۴هزار کارگر مشغول به کار بوده و پس از آن به دلایل مختلف به یک مخروبه مبدل شده و دستگاه‌های آن نیز به فروش رفته بود که با تاکیدات ریاست وقت قوه قضاییه شهید آیت‌الله رئیسی و با تصمیمات قاطع و انقلابی دستگاه قضایی احیا شد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه شرکت مشاور باید ظرف مدت ۴۵ روز برنامه و طرح جدید را نهایی کند، افزود: مقرر شد سهامدار، اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش و راه‌اندازی طرح توسعه برای اشتغال و تولید بیشتر در این واحد تولیدی را تامین کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی و تمام مسئولان استانی از توسعه این شرکت حمایت کرده تا موانع احتمالی در راستای رفع موانع تولید برطرف شود.

رئیس کل دادگستری گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از حوادث تلخ معادن که اخیرا در طبس رخ داد افزود: ۴۹ واحد معدنی فعال در استان گیلان وجود دارد که با دستور ریاست قوه قضاییه باید بازرسی‌های فنی و تخصصی توسط مراجع ذی‌صلاح از این معادن صورت گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: برای جلوگیری و اجتناب از حوادث تلخ ایمنی کار باید بازرسانی متشکل از اداره کار، سازمان نظام مهندسی معدن، صنعت معدن تجارت، تامین اجتماعی و ... در غالب هیئت تخصصی از معادن استان بازدید کنند و مشکلات احتمالی را اعلام کرده تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در آینده نباشیم.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان نیز در این نشست با توجه به اقدامات چندین ساله دستگاه قضایی در راستای احیای شرکت پوشش اظهار داشت: هر مدیری که برای این مجموعه منصوب شود باید گزارشی از برنامه عملیاتی تولید را به دستگاه قضایی ارائه کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دادسرای استان بر روند پیشرفت شرکت پوشش نظارت دقیق داشته و با هرگونه اهمال و ترک فعل مدیران و مسئولان آن، برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *