اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور در آینده صورت می‌گیرد

11:41 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۲۰
اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور در آینده صورت می‌گیرد
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ابراز تمایل مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای دیدار با رئیس‌جمهور، گفت که این دیدار براساس پروتکل‌ها انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان - محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست هیئت دولت در روز چهارشنبه، یازدهم مهر، در جمع خبرنگاران گفت: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور براساس پروتکل خود در آینده صورت خواهد گرفت.

وی درباره تعامل ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: من در وین و وزیر امور خارجه در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم؛ وی تمایل به صحبت با رئیس‌جمهور داشت، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و براساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بحث مهم این است که تمام جنجال‌هایی که بر سر موضوع هسته‌ای ما وجود دارد و بهانه‌ای که برای آن ایجاد کردند، معطوف و در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها است، تصریح کرد: وزارت امور خارجه مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر عهده دارد و تلاش‌ها در این زمینه در جریان است.

اسلامی درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تهدیدهای ادعایی آن علیه ایران هم گفت: رژیم صهیونیستی همیشه چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند؛ رژیم صهیونیستی رژیمی وحشی است؛ نتانیاهو همانند یک خون‌آشام عمل می‌کند و تمام دنیا نسبت به این رژیم انتقاد دارد؛ از این فرد دیوانه چه انتظاری می‌توان داشت؛ بازدارندگی ایران مسئولیت و وظیفه نیرو‌های مسلح است که به شکل احسن در حال انجام است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *