کنعانی: هیچ اقدام ماجراجویانه علیه امنیت ملی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند

8:29 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۲۵۸
کنعانی: هیچ اقدام ماجراجویانه علیه امنیت ملی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه یک‌بار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد، گفت که هیچ اقدام ماجراجویانه علیه امنیت ملی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، تاکید کرد که یک‌بار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد.

کنعانی درباره عملیات موشکی شب گذشته علیه اراضی اشغالی با اشاره به اینکه مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم، نوشت: توانایی، شجاعت، قدرت و اقتدار دفاعی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در راس آن‌ها حکمت، درایت و صلابت فرماندهی معظم کل قوا، موجب فخر و اعتزاز همه ایرانیان است.

وی تاکید کرد: به ثبات و امنیت منطقه پایبندیم و در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد؛ رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند؛ هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده‌ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: یک‌بار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد؛ چهره آینده منطقه و غرب آسیا را صاحبان منطقه و ملت‌های اصیل و ریشه‌دار آن ترسیم خواهند کرد، نه اشغالگران و متجاوزان بی‌ریشه و بی‌هویت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *