سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

20:50 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۱۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داده است.

 خبرگزاری میزان - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از حمله موشکی به تل‌آویو خبر داد و اعلام کرد: پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

تصاویر شلیک موشک عماد به سمت قلب سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸

سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

سردار وحیدی: رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که نباید دست از پا خطا کنند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸

احمد وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رزمندگان اسلام یک بار دیگر نشان دادند که قدرت اراده و تصمیم و قدرت عمل آن‌ها برای برخورد با رژیم صهیونیستی بسیار قوی است.

این قدرت رزمندگان اسلام نشان می‌دهد که همه جبهه مقاومت و ایران آماده دفاع از حریم امنیتی خود و آنچه که به آن‌ها به عنوان ظلم بزرگ و آشکاری که بر مردم منطقه چه در غزه و لبنان روا می‌دارند هستند.

رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که نباید دست از پا خطا کنند و خود را در گردابی بیندازند که رژیم صهیونیستی الان در آن افتاده است. باید مراقبت کنند که جمهوری اسلامی خیلی مقتدرانه از هرگونه اقدام سوئی که آن‌ها بخواهند داشته باشند دفاع خواهد کرد.

این عملیات نشان داد که همه ادعا‌های آن‌ها که سالیان دراز پول‌های زیاد خرج کردند و انواع ضد هوایی‌ها را درست کردند چطور موشک‌های رزمندگان بر قلب سرزمین‌های اشغالی نشست که این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و هم حرف‌های باطل و بزرگنمایی آن‌ها دارد.

اینکه بتوانند در جایی با تخریب چندین برج و ساختمان فردی را شهید کنند هنر نیست و هنر آن است که در میدان جنگ و در یک رویارویی بتوانند مقابله کنند که امروز رزمندگان ما به خوبی این را نشان دادند.

این اقدام پاسخی به مطالبات مردم بود و نشان می‌دهد که ما نباید اسیر عملیات روانی دشمن شویم و به تصمیم فرماندهی میدان ایمان داشته باشیم و بدانیم که آن‌ها در بهترین شرایط و بهترین زمان و به بهترین وجه عمل خواهند کرد. این عملیات، وعده صادق ۲ دیگری بود که توسط رزمندگان اسلام محقق شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سپاه و نیرو‌های مسلح به وعده‌ای که به ملت ایران داده بودند عمل کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما به وعده‌ای که به ملت عزیز ایران داده بودند عمل کردند.

این موج اول عملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ما است و بدون شک اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام دهد که خدشه‌ای بر کشور و امنیت ما وارد شور قطعاً اقدامات بعدی بسیار ویران کننده‌تر و عذاب آور‌تر خواهد بود.

امروز بخشی از آن وعده ای که سپاه پاسداران‌، مسئولین نظام اسلامی و نیروهای مسلح ما داده بودند محقق شد و بدون شک این آمادگی در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران هوافضای قهرمان ما است که هر اقدامی را قاطعانه پاسخ دهند.

امیدواریم که رژیم صهیونیستی از این اقدام درس گرفته باشد و دست به یک اقدام اشتباه نزند البته برآوردهای ما این است که رژیم صهیونیستی امکان اقدام علیه ما را ندارد.

در این مرحله از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراکز نظامی و اماکنی که نیروهای مزدور و جنایتکار رژیم صهیونیستی در آن قرار داشتند مورد هدف قرار گرفتند لاکن شاید خطای محاسباتی آن ها منتهی به این شود که سایر موقعیت های نظامی و حتی غیرنظامی مورد هدف قرار گیرد.

پزشکیان: این تنها گوشه‌ای از توان ماست
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۸

 رئیس جمهور پس از حملات موشکی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در توییت نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست، اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

نخستین تصاویر از عملیات وعده صادق ۲
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۴
اطلاعیه دوم روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۰

بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی

پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده‌هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیرو‌های مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص)

مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

در این عملیات برخی از پایگاه‌های هوایی و راداری؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.

 علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد  ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده  و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.

هدف قرار گرفتن سه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۴

سه پایگاه هوایی اصلی رژیم صهیونیستی شامل نواتیم، هاتزریم و تل‌نوف در نزدیکی تل‌آویو هدف قرار گرفت.

انهادام رادار سپر دفاع موشکی هدایت شونده موشک‌های «آرو ۲و ۳» با موشک‌های هایپرسونیک
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۳

موشک‌های هایپرسونیک ایران تعدادی از سامانه‌های پدافندی آرو ۲ و آرو ۳ رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

 

حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۱

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.
 
خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.  اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است، واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد. وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ



انتهای پیام/


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *