حضور معاون رئیس جمهور در تمرین نمایش «دلدادگان»

13:25 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۰۹۷
حضور معاون رئیس جمهور در تمرین نمایش «دلدادگان»
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در محل تمرین نمایش «دلدادگان» از روند تمرین این نمایش چند رسانه‌ای بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - نمایش میدانی «دلدادگان» به نویسندگی و گارگردانی امیرحسین شفیعی و پژمان شاهوردی؛ برای کنگره چهارده هزار شهید استان مازندران؛ با حضور ۹۰ بازیگر تولید شده و تمرینات این نمایش که روایتی از سلحشوری بانوان مازندرانی در جایگاه همسران و مادران شهدا است؛ در استان مازندران آغاز شده است.

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضوری صمیمی در تمرین این اثر نمایشی؛ ضمن با ارزش خواندن تولید آثار برای شهدا؛ به سایر نمایش‌های تولید شده این گروه مانند «نامیرا» و «دریادلان» اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این گروه در سال‌های متمادی همچنان در تولید آثار نمایشی حوزه ایثار و مقاومت و ارزش‌های دفاع مقدس همین‌گونه خلاق و ثابت قدم بمانند.

امیرحسین شفیعی کارگردان نمایش «دلدادگان» نیز ضمن تشکر از حضور سعید اوحدی؛ گفت: رویکرد ما همواره این است که علاوه بر محتوای درخور و مناسب با شرایط روز جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ به لحاظ هنری هم اثری ارزشمند و خلاق تولیدکنیم که در این حوزه ماندگار باشد و همواره در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

نمایش میدانی «دلدادگان» با ۹۰ بازیگر اجرا می‌شود که می‌توان به حضور هنرمندانی، چون انوش معظمی، فاطمه رادمنش و مسعود کردی اشاره کرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: کاظم رودگر (مدیر تولید) علی براتی (طراح حرکت)، علی خاتمی (آهنگساز و انتخاب موسیقی)، حسین نادری (طراح نور)، روح الله سنایی (مدیر هنری پروژه)، علی بیدگلی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سحر محسنی (دستیار کارگردان) و مونا نصرتی (طراح لباس)

نمایش میدانی «دلدادگان» با حمایت سپاه پاسداران مازندران و تهیه کنندگی سید امیر هاشمی؛ ۱۲ مهرماه در سالن ۱۰ هزار نفری ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: نمایش میدانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *