ربیع‌خواه: «تنهاتر از مسیح» اثری متفاوت درباره عاشوراست

10:06 - 26 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۹۶
ربیع‌خواه: «تنهاتر از مسیح» اثری متفاوت درباره عاشوراست
محسن ربیع‌خواه بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» را اثری متفاوت توصیف کرده و از مردم دعوت کرد تا این نمایش را به تماشا بنشینند.

خبرگزاری میزان - محسن ربیع خواه پس از تماشای نمایش «تنهاتر از مسیح» در گفت و گویی اظهار کرد: به همه عوامل خسته نباشید می‌گویم که توانسته‌اند کاری جذاب و تماشایی روی صحنه بیاورند. «تنهاتر از مسیح» هم قصه‌ای جذاب دارد و هم حرف‌های آن قابل توجه است. ضمن آن که از نظر شکل و شمایل هم مخاطب را مجذوب خود می‌کند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایش «تنهاتر از مسیح» توانسته به موضوع و نقش یهود (صهیون) در واقعه عاشورا به درستی اشاره کند، گفت: به نظرم این اتفاق افتاده است و اشاره درست به نقش یهود در واقعه عاشورا، برگ برنده «تنهاتر از مسیح» است. 

ربیع خواه ادامه داد: بارها در روایت‌ها از دشمنی یهود با مسلمانان گفته شده و ایده خوبی است که حالا یک نمایش به آن اشاره داشته است. نمایش «تنهاتر از مسیح» خیلی از مسائل تاریخی را روشن کرده و مردم با دیدن آن متوجه دشمنی عمیق یهود (صهیون) با مسلمانان می‌شوند. 

ربیع خواه در انت‌ها اظهار کرد: امیدورام همه مردم فرصت داشته باشند تا «تنهاتر از مسیح» را تماشا کنند. معتقدم هر کسی به بوستان ولایت بیاید از کار لذت می‌برد و با یک اثر خوب و متفاوت مواجه خواهد شد. 

پنجمین فصل نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی امیرحسین طهرانی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیط به سامانه NAMATICKET. IR مراجعه کنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *