کنعانی‌زادگان: باران و کیفیت چمن نگذاشت شناور بازی کنیم/ با گاریدو هفته به هفته بهتر می‌شویم

22:44 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۹۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کنعانی‌زادگان: باران و کیفیت چمن نگذاشت شناور بازی کنیم/ با گاریدو هفته به هفته بهتر می‌شویم
مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: کیفیت زمین و بارندگی اجازه نداد تاکتیک مورد نظر گاریدو را در میدان اجرا کنیم و هفته به هفته بهتر می شویم.

خبرگزاری میزان - حسین کنعانی زادگان بعد از تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه بارندگی و کیفیت زمین اجازه نداد بازی شناور و همیشگی‌مان را انجام بدهیم. از حریف هم جلو افتادیم ولی پاختاکور تیم خوبی بود که فشار هم آورد. البته می‌توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم ولی بدشانسی آوردیم.

وی افزود: البته هفته‌های اول است و هیچ اتفاقی نیفتاده است و ما همیشه می‌بریم یا مساوی می کنیم و باید این روند را ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه امشب موقعیت گل زیادی خلق نکردید اما پاختاکور خیلی خوب موقعیت گلزنی به دست آورد، گفت: نه چنین چیزی نبود و نظر شما هم محترم است! اما بازیکنان ما همگی خوب بودند و سعی و تلاش خودشان را کردند ولی کیفیت زمین و بارندگی اجازه نداد تاکتیک مورد نظر گاریدو را در میدان اجرا کنیم و هفته به هفته بهتر می شویم و ان شالله بازی های بعدی را می بریم.

کنعانی زادگان در مورد صحبت های غلامپور با حسینی در دربی که او نیز فالگوش ایستاده بود،گفت: بهتر است دیگر در مورد گذشته حرفی نزنیم و آن بازی تمام شد و دیگر دوست ندارم در مورد دربی حرف بزنم.

وی درمورد بستن بازو بندکاپیتانی در این مسابقه گفت: در بازی های گذشته هم بازوبند را بسته بودم و بستن بازوبند پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و خوشحالم و امروز هم با اجازه بزرگ ترها این بازوبند را بستم و امیدوارم بتوانم وظیفه سنگینی که برعهده ام قرار می گیرد بتوانم به خوبی در زمین انجام بدهم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *