علیپور: امکانات و ساختار ضعیفی داریم/ افتخار می‌کنم به رکورد پیوس رسیدم

22:38 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علیپور: امکانات و ساختار ضعیفی داریم/ افتخار می‌کنم به رکورد پیوس رسیدم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط‌مان خوب نیست و حتی دوش مناسب هم در رختکن نداریم.

خبرگزاری میزان - علی علیپور پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پاختاکور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر زود به گل رسیدیم. به آن چیزی که می‌خواستیم در دقیقه اول رسیدیم و نیمه اول خوبی داشتیم، اما متاسفانه هرچه بازی جلوتر رفت و باید گل دوم را می‌زدیم اینگونه نشد و شانس‌های زیادی را از دست دادیم. نتیجه‌ای که نمی‌خواستیم و فکرش را نمی‌کردیم رقم خورد.

وی در ادامه افزود: این بازی تمام شده است و مثل همیشه که در صحبت‌هایم گفته‌ام باید بیشتر تلاش کنیم، چون می‌دانیم امسال چه چیزی از مسابقات پیش‌رو می‌خواهیم. این فراز و نشیب‌ها در طول فصل وجود دارد و بازیکنان حرفه‌ای این موضوع را می‌دانند. باید سرمان را بالا بگیریم و با قدرت کار کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش داده و نقاط قوت‌مان را بیشتر کنیم تا خواسته هواداران محقق شود. امروز شرمنده هواداران شدیم که با حمایت‌های خود در کنارمان بودند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازهم از هواداران تشکر می‌کنم که حامی ما بودند، تصریح کرد: بهانه نمی‌آوریم. امروز باید بازی را می‌بردیم، اما امتیاز از دست دادیم. ما امکانات و ساختار خوبی نداریم. شرایط زمین چمن را در بازی با الاهلی و استقلال که زمین خوب بود همه دیدند که بازی خوبی انجام دادیم، اما اینجا بازی کردن در چنین چمنی سخت است. شاید باور نکنید دوش مناسب هم در رختکن نداریم و این شرایط برای کشور ما و فوتبال ما خوب نیست. بهترین شرایط باید برای تیم ملی و نماینده‌های ایران در آسیا فراهم باشد. تیم‌های عربی پول خوبی خرج می‌کنند، اما ما درگیر سقف قرارداد و چمن هستیم! بدتر اینکه نمی‌دانیم این وضعیت از چه زمانی درست خواهد شد و تغییر می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *