گاریدو: بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند/ این زمین برای بازی‌های آسیایی خوب نیست!

22:12 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند/ این زمین برای بازی‌های آسیایی خوب نیست!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه اهمیت دارد که ما نتوانستیم بگیریم.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای این نتیجه است که اهمیت دارد و ما در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون نتوانستیم برنده شویم. مساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی نیست و ما راضی نیستیم. با این حال بازیکنان ما سعی خود را کردند.

وی در ادامه افزود: بعضی وقت‌ها در فوتبال نتیجه آن چیزی که می‌خواهید نمی‌شود، اما وقتی بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند فقط باید از آن‌ها حمایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که مهم است زود گل به ثمر برسیم. ما درباره کیفیت و نقطه قوت خودمان آگاهی داشتیم و سریع به گل رسیدیم.

گاریدو در ادامه گفت: معمولاً وقتی در دقایق اول گلی می‌زنید، مسابقه ادامه پیدا می‌کند، مسابقه هم می‌تواند تغییر کند، چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی در ارتباط با عملکرد بازیکنان، بیان داشت: در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم تا استرس به تیم وارد نشود. ما شانس داشتیم که باز هم گل بزنیم، ولی نتوانستیم. در نیمه دوم حریف ما چیزی برای از دست دادن نداشت و گل مساوی را خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: بعد از گل مساوی ما بیشتر در حال حمله بودیم. بازیکنان تهاجمی وارد زمین کردیم، اما حریف فضا را بسته بود. تعویض‌های ما آن‌طوری که دوست داشتم جریان بازی را برای حملات بیشتر تغییر ندادند. تهاجمی بودیم، اما موقعیت گیرمان نیامد تا به گل برسیم.

گاریدو در ادامه تاکید کرد: من مربی نیستم که بهانه بیاورم، به ویژه حالا که بازی خانگی که باید می‌بردیم را مساوی کردیم! اما راستش را بخواهید زمین مسابقه کمک تیم نبود. به ویژه وقتی که باران هم آمد شرایط سخت‌تر شد و بازیکنان نمی‌توانستند توپ را حرکت بدهند. این را نمی‌گویم که بهانه بیاورم و باید قبول کنم مساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی نیست.

وی تصریح کرد: من دوست دارم در ورزشگاه خانگی خودمان با حضور ۸۰ هزار تماشاگر و زمین خوب بازی کنیم. جایی که دیگر فضایی برای غر زدن وجود نداشته باشد. این زمین و شرایط برای مسابقات آسیایی اصلاً خوب نبود و نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز مسابقات زیادی باقی مانده و ما نه از فردا بلکه از همین الان تلاش می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم. فوتبال همین است! مهم‌ترین لحظه این است که وقتی نتیجه خوبی نگرفتید، راهی پیدا کنید که جبران کنید. ما بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای داریم که از همین حالا تلاش می‌کنند تیم را جمع کرده تا بعد از این بازی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *