علی صالحی دادستان تهران خبر داد؛

مزایده سراسری بخش سوم لوازم خانگی بوش توسط سازمان اموال تملیکی با بیش از ۳۲۲ ردیف کالایی

19:09 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۹۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مزایده سراسری بخش سوم لوازم خانگی بوش توسط سازمان اموال تملیکی با بیش از ۳۲۲ ردیف کالایی
مزایده سراسری بخش دیگری از انواع لوازم خانگی خارجی بوش در ۳۲۲ ردیف کالایی با مبلغ پایه بیست و یک هزار و هشتصد و سی و پنج میلیارد ریال خواهد بود.

خبرگزاری میزان - با توجه به دستورات صریح رئیس قوه قضاییه در خصوص ورود دستگاه قضایی به موضوع تعیین تکلیف کالا‌های وارداتی دپو شده در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، روند تعیین تکلیف انواع ماشین آلات راهسازی- لوازم برقی خارجی- فویل آلومینیوم -چای و .. در مزایده سراسری ۲۸۳ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان در ۳۲۲ ردیف کالایی با مبلغ پایه بیست و یک هزار و هشتصد و سی و پنج میلیارد ریال می‌باشد.

صالحی گفت: در این مرحله از مزایده بخش دیگری از انواع لوازم خانگی خارجی بوش که شامل تعداد ۶۳۰ دستگاه یخچال فریزر و فریزر ۴۰۲۵ دستگاه ظرفشویی، ۱۳۸۳ دستگاه لباسشویی، ۵۰۹ دستگاه فر توکار که جمعا ۶۵۴۷ دستگاه کالا با مبلغ پایه هزارو صدو پنجاه میلیارد و سیصدو چهل و هشت میلیون ریال از مورخ نهم لغایت شانزدهم مهرماه بازگشایی و اعلام برندگان نیز در بیست و دوم مهرماه خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای بازدید از کالا‌های این مزایده به اداره‌کل اموال تملیکی استان هرمزگان مراجعه نمایند و پس از دریافت نامه، از کالا یا کالا‌های مدنظر خود بازدید کنند. همچنین شرکت‌کنندگان در مزایده باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام در مزایـده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی setadiran.ir انجام خواهد شد. شایان ذکر است ارائه پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام می‌شود. همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یاد شده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

شایان ذکر است، داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت، جهت استفاده متقاضیان در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *