نه استقلالی و نه پرسپولیسی؛ مهاجم تراکتور تاثیرگذارترین مُهره لیگ برتر تا هفته ششم

10:43 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۷۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نه استقلالی و نه پرسپولیسی؛ مهاجم تراکتور تاثیرگذارترین مُهره لیگ برتر تا هفته ششم
مهاجم تیم فوتبال تراکتور نسبت به دیگر بازیکنان سرشناس و گران‌قیمت لیگ برتر آمار بسیار بهتری دارد.

خبرگزاری میزان - در حالی که شش هفته از لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، شاگردان دراگان اسکوچیچ در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. تراکتوری‌ها امسال با درخشش هافبک تاثیرگذار خود موفق به ثبت نتایج خوبی در لیگ برتر شده‌اند و تاکنون با ثبت ۳ پیروزی، یک مساوی و یک باخت به همراه ملوان و سپاهان به صورت مشترک ۱۳ امتیازی هستند.

امیرحسین حسین‌زاده در این فصل زیر نظر دراگان اسکوچیچ احیا شده و موفق به ثبت آمار ۴ گل و یک پاس گل در ۵ بازی شده است و بالاتر از تمامی بازیکنان، تاثیرگذارترین بازیکن از حیث مجموع گل و پاس گل در لیگ برتر لقب گرفته و در صدر جدول رده‌بندی فهرست بیش‌ترین گل و پاس گل قرار گرفته است.

حسین‌زاده که به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان آخرین قهرمانی استقلال در ترکیب تیم فرهاد مجیدی به میدان می‌رفت، فصل گذشته نتوانست در تیم پاکو خمز آنطور که باید جا بیفتد و بدرخشد، اما به نظر می‌رسد حالا زیر نظر اسکوچیچ دوباره احیا شده است.

پس از او، رامین رضائیان با ثبت ۳ گل و یک پاس گل در ۵ بازی، رضا غندی‌پور با ۳ گل و ۱ پاس گل در ۶ بازی، دانیال اسماعیلی‌فر با ۲ پاس گل و یک گل در ۶ بازی و کاوه رضایی با ۲ گل و یک پاس گل در ۴ بازی، نفرات دوم تا پنجم تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل هستند.

دیگر رتبه‌های بازیکنان برتر لیگ ریکاردو آلواز از تراکتور، عارف رستمی، مهرداد قنبری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و امیدنورافکن می‌رسد که به ترتیب رتبه‌های ششم تا دهم لیست برترین‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

نکته جالب برترین‌های آماری لیگ برتر، حضور کم‌رنگ مهاجمان نامدار و سرشناس و گران‌قیمت لیگ برتر و درخشش هافبک‌ها و مدافعان است. این موضوع به نوعی نشان‌دهنده سطح پایین مهاجم‌های لیگ برتر ایران در حوزه فینیشینگ و تمام‌کنندگی و هم‌چنین عدم بازیسازی و حضور در جریان انتقال توپ از خط هافبک به مهاجم است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *