دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: ۸۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شد

15:53 - 08 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۶۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: ۸۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شد
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه ۸۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شد، گفت: این اقدام در راستای ترغیب و تشویق کودکان مددجو و رفع بخشی از مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه انجام شده است.

خبرگزاری میزان- سید محمد موسویان در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: هدف کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند زندانیان این است که بتوانند در شرایط مطلوب تحصیل داشته باشند و عدم حضور سرپرست خانواده در بین خانواده مانع از تحصیل آن‌ها نشود و دادستانی مرکز استان به عنوان مدعی‌العموم پیگیر این موضوع است که کودکان از تحصیل باز نمانند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تاکید کرد: ۸۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شد. 

وی با بیان اینکه هر سال قبل از شروع مدارس این کمک‌ها خداپسندانه انجام می‌گیرد، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در راستای ترغیب و تشویق کودکان مددجو و رفع بخشی از مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه انجام شده است و درصدد هستیم تا ضمن حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند و رشد علمی و فرهنگی دانش‌آموزان این قشر، گامی در راستای بهبود سبک زندگی و معیشت این خانواده‌ها برداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان ضمن تشکر از اعضای انجمن حمایت از زندانیان افزود: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثرتری در راستای اشتغال و حرفه‌آموزی و تحصیل خانواده مددجویان برداریم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *