گفت‌وگو|

بروجردی: شهادت سیدحسن نصرالله موجب وحدت و انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود/ ترس نتانیاهو از پایان جنگ

13:52 - 08 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۶۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
بروجردی: شهادت سیدحسن نصرالله موجب وحدت و انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود/ ترس نتانیاهو از پایان جنگ
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله موجب وحدت و انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی احساس می‌کند با پایان جنگ عمر سیاسی او نیز پایان خواهد یافت و اجازه نمی‌دهد جنگ تمام شود.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله بیان داشت: با گذشت یک‌سال از طوفان الاقصی این رژیم غاصب شکست خورده است و نتانیاهو احساس می‌کند با پایان جنگ عمر سیاسی او نیز پایان خواهد یافت، اغلب کارشناسان نیز این نظریه را قبول دارند.

نماینده مردم خنج، گراش و لارستان با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیهونیستی سعی دارد بحران را ادامه بدهد و اجازه نمی‌دهد جنگ به پایان برسد گفت: سیاستی که نتانیاهو دنبال می‌کند موجب شده سرزمین‌های اشغالی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و داخلی دچار آشفتگی شود.

وی ادامه داد: امروز میلیون‌ها نفر از ساکنان اراضی اشغالی داخل پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند، بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل شده و زندگی اجتماعی مختل شده است. از سویی موجی از نفرت جمعی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است. 

بروجردی با اشاره به صندلی‌های خالی در مجمع عمومی سازمان ملل حین سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این پدیده کاملا جدید است و نشان از شکست نظامی، اقتصادی و بین‌المللی این رژیم غاصب در عرصه جهانی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: شهادت سیدحسن نصرالله موجب وحدت و انسجام بیشتر جبهه مقاومت شده و انگیزه‌ها را برای آتش انتقام افزون خواهد کرد. همه این موارد به پایان سریعتر عمر منحوس این رژیم تحمیلی به منطقه کمک می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *