رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با خانواده شهید خسرآبادی دیدار کرد

11:08 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با خانواده شهید خسرآبادی دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی و جمعی از معاونین رئیس کل همزمان با هفته دفاع مقدس با خانواده شهید خسرآبادی دیدار کردند.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در حاشیه دیدار با خانواده شهید خسرآبادی گفت: رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس هرگز از خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی فراموش نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به سخن رسول خدا «ص» که فرمودند «فَوقَ کُلِّ بِرٍّ بِرٌّ حَتَّی یُقْتَلَ الرَّجُلُ فی سَبیلِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ فَلَیْسَ فَوْقَهُ بِرٌّ.» «بالای هر نیکی، نیکی دیگری است، مگر کشته شدن در راه خداوند عزّ و جلّ، که هیچ نیکی بالاتر از آن نیست» بیان داشت: بهترین داشته هر انسان، جان اوست که شیرینی آن بر کسی پوشیده نیست و کسی که جان خود را در راه خدا تقدیم می‌کند برتر از او کسی نیست.

 عبدالهی در جمع خانواده شهید خسرآبادی گفت: شهید دارای اجر بالایی است و بدون تردید شما در این اجر سهیم هستید چرا که همراهی خانواده باعث استواری و ثبات قدم شهید گشته است.

وی ادامه داد: شهید خسرآبادی سختی‌های زندگی در روستا را تحمل کرده و با داشتن چند فرزند به جبهه‌های حق علیه باطل رفته است و امروز فرزندان او منشأ خیر و برکت هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه اجر خانواده شهداء در نزد خداوند مضاعف است گفت: ان شاالله خداوند به این شهید والامقام علو درجات عنایت کند و ما را مشمول شفاعت شهید قرار دهد.

 شهید محمدرضا خسرآبادی پدر خانم خسرآبادی همکار دادگستری بیرجند است که ۱۹ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۹ درسن ۳۱ سالگی در اثر ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *