پرواز‌های عمره ۲ برابر می‌شود

12:18 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پرواز‌های عمره ۲ برابر می‌شود
سخنگوی ایران‌ایر از ۲ برابر شدن پرواز‌های عمره خبر داد و گفت:با توجه به وجود زیرساخت‌ها برای پرواز به فرودگاه‌های جده و مدینه یک هواپیمای دیگر برای انتقال زائران عمره از ۱۷ مهر اختصاص می‌یابد و بر همین اساس، روزانه تعداد پرواز‌ها به عربستان به ۴ سورت می‌رسد.

خبرگزاری میزان - به گزارش ایران ایر، حسام قربانعلی گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها برای پرواز به فرودگاه‌های جده و مدینه یک هواپیمای دیگر برای انتقال زائران عمره از ۱۷ مهر اختصاص می‌یابد و بر همین اساس، روزانه تعداد پرواز‌ها به عربستان به ۴ سورت می‌رسد.

وی ادامه داد: با مذاکرات سازمان هواپیمایی با طرف سعودی، پرواز‌های عمره از ۲۸ شهریور برقرار شد. البته این پرواز‌ها به فرودگاه مدینه انجام می‌شوند.

سخنگوی ایران‌ایر افزود: با افزایش پرواز‌های عمره، زائران فرودگاه‌های ارومیه، اردبیل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بیرجند، بوشهر، زاهدان، تبریز، ساری، شیراز، کرمان، گرگان، مشهد و یزد به فرودگاه جده اعزام می‌‌شوند.

قربانعلی بیان کرد: تاکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر به عمره اعزام شده‌اند که تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ این تعداد به «۲۴ هزار نفر» می‌رسد و تا اوایل فروردین ماه ۱۴۰۴ اعزام ۱۷۰ هزار نفر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: حج عمره ایران ایر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *