عراقچی: یک جنگ تمام عیار در لبنان هرگز تحمل نخواهد شد

23:44 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۹۲
عراقچی: یک جنگ تمام عیار در لبنان هرگز تحمل نخواهد شد
وزیر امور خارجه گفت که برای جلوگیری از خطر بی‌سابقه بروز یک فاجعه تمام عیار در منطقه، حملات اسرائیلی‌ها باید فورا متوقف شود. 

خبرگزاری میزان - سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه درباره دیدار‌های رئیس جمهور اسلامی ایران با ولیعهد کویت و نخست وزیر پاکستان، گفت: بحث‌های بسیار خوبی درباره گسترش همکاری‌های دو جانبه با کویت و با همه کشور‌های حوزه خلیج فارس در دیدار با ولیعهد کویت صورت گرفت و گام‌های خوبی به‌زودی برداشته خواهد شد.

وزیر امور خارجه همچنین با تاکید بر اینکه آقای رئیس جمهور خواستار مقابله جهانی با جنایات رژیم صهیونیستی شد، افزود: مسلم است که امریکا اراده جلوگیری از این جنایات را ندارد.

وی با بیان اینکه یک جنگ تمام عیار در لبنان هرگز تحمل نخواهد شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران درباره چنین تحول بزرگی بی‌تفاوت نخواهد بود.

عراقچی همچنین با انتشار پیامی در ایکس، نوشت: در جریان دیدار با دیوید لامی، وزیرخارجه انگلیس، صریحا در مورد تبعات مصیبت‌بار تجاوز رژیم اسرائیل علیه لبنان هشدار دادم. برای جلوگیری از خطر بی‌سابقه بروز یک فاجعه تمام‌عیار در منطقه، حملات اسرائیلی‌ها باید فورا متوقف شود. 

به نوشته وی، حامیان و تامین‌کنندگان اسرائیل وظیفه قانونی و اخلاقی دارند که قبل از آنکه کاملا دیر شود به مسئولیت خود عمل کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *