نوسازی صنعت هوانوردی مهم‌ترین ماموریت برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل و نقل هوایی

13:32 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
نوسازی صنعت هوانوردی مهم‌ترین ماموریت برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل و نقل هوایی
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توسعه و نوسازی صنعت هوانوردی را مهم‌ترین مأموریت برنامه هفتم دانست که در دستور کار سازمان قرار دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش رئیس این سازمان در مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و نکوداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور با اشاره به قرار داشتن در اولین سال اجرایی برنامه هفتم توسعه گفت: توسعه و روزبه‌روز نوشوندگی صنعت هوانوردی به عنوان مهمترین ماموریت این برنامه در دستور کار قرار می‌گیرد.

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و نکوداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور با حضور سردار جمیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مقامات لشکری و کشوری، و مدیران و کارشناسان صنعت هوانوردی برگزار شد.

در این مراسم، محمدی بخش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: صنعت هوانوردی در شش‌ماهه اول سال جاری با انجام ماموریت‌های مختلف از جمله عملیات نوروزی، اربعین حسینی، حج تمتع و پرواز‌های تابستانی، توانست رشد چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد و خوشبختانه تمامی این ماموریت‌ها در بالاترین سطح ایمنی و امنیت انجام شد.

وی ضمن تقدیر از تمامی همکاران و دست‌اندرکاران صنعت هوانوردی در انجام این ماموریت‌ها، افزود: در شش‌ماهه دوم امسال، آپدیت امنیتی ایکائو توسط بازرسان بین‌المللی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همچنین با قرار داشتن در اولین سال اجرایی برنامه هفتم، توسعه و نوآوری صنعت هوانوردی به عنوان مهمترین ماموریت این برنامه، با همت و تلاش تمامی همکاران در دستور کار قرار خواهد گرفت. امیدواریم تمامی این موفقیت‌ها و برنامه‌ها چراغ راهی برای شما و تجربه‌ای ارزشمند برای آیندگان باشد.

در ادامه مراسم، سردار جمیری نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان، به مقام شامخ شهید گمنام ادای احترام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *