تمهیدات ویژه اورژانس استان مرکزی برای پوشش شهرآورد ۱۰۴ پایتخت در اراک

12:06 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۳۳
تمهیدات ویژه اورژانس استان مرکزی برای پوشش شهرآورد ۱۰۴ پایتخت در اراک
رئیس اورژانس استان مرکزی از استقرار و پوشش خدمات اورژانس توسط دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس و ۲۶ نیروی فوریت‌های پزشکی برای صد‌و‌چهارمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، بهروز ایران‌نژاد گفت: علاوه بر استقرار آمبولانس‌ها و نیرو‌های فوریت پزشکی در محیط داخل و اطراف ورزشگاه امام خمینی (ره) هم‌زمان با برگزاری مسابقه فوتبال دربی ۱۰۴ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، تمامی مراکز درمانی شهرستان اراک در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استقرار اورژانس بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با هیئت فوتبال استان مرکزی انجام خواهد شد، گفت: به منظور پوشش حوادث احتمالی در این مسابقه از ۷ کارشناس فوریت‌های پزشکی همراه با تجهیزات کامل در بین سکو‌های تماشاگران نیز استفاده می‌شود و حضور نیرو‌ها و امکانات اورژانس تا پایان این مسابقه فوتبال ادامه خواهد داشت.

رئیس اورژانس استان مرکزی در پایان افزود: تماشاگران این مسابقه در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵ می‌توانند به تیم‌های اورژانس مستقر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مراجعه کنند.

گفتنی است این مسابقه امروز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهرآورد ۱۰۴

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *