رگبار باران امروز ۳ استان کشور را در بر می‌گیرد

8:33 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۶۴۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رگبار باران امروز ۳ استان کشور را در بر می‌گیرد
کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ۳ استان کشور طی امروز خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز سه‌شنبه ۳ مهرماه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق گیلان شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود. همچنین، برای فردا چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد و کاهش دما برای شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: روز پنج‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود. این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی ادامه خواهند داشت.

گودرزی همچنین از وزش باد همراه با گردوخاک در غرب و شمال غرب کشور برای امروز خبر داد و افزود: این شرایط در روز چهارشنبه در شرق، جنوب شرق و مرکز کشور نیز رخ خواهد داد. همچنین در بیشتر مناطق کشور روند کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، آب‌های خلیج فارس و دریای خزر نیز برای فردا و پس‌فردا مواج و متلاطم خواهند بود.

وی در خصوص وضعیت جوی تهران نیز توضیح داد: در تهران امروز بعدازظهر وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک در بخش‌های غربی و جنوب غربی استان پیش‌بینی شده است و بیشینه دمای تهران امروز به ۳۶ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. همچنین، تهران در روز‌های آینده خنک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *