گفت‌وگو|

درخشان: ورزشگاه اراک کیفیت دربی را کاهش می‌دهد/ سرمربیان دو تیم نقش کلیدی را خواهند داشت

0:45 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۵۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درخشان: ورزشگاه اراک کیفیت دربی را کاهش می‌دهد/ سرمربیان دو تیم نقش کلیدی را خواهند داشت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دو تیم تا دندان مسلح هستند و شرایط مشابهی دارند، اما احساس می‌کنم پرسپولیس دربی را می‌برد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، با تاکید بر اینکه دربی با تمام بازی‌های لیگ برتر فرق می‌کند، اظهار داشت: دربی بازی متفاوتی است و شرایط دیدار این دو تیم، اصلاً کاری با مشکلات درونی و بیرونی دو باشگاه ندارد. احساس می‌کنم این بازی به نسبت دربی‌های گذشته شرایط خاصی را دنبال می‌کند و از نظر من هر دو تیم شرایط نسبتاً مطلوبی دارند.

وی افزود: بهترین راهکار برای دو تیم، آماده کردن بازیکنان در شرایط جسمانی و روحی مناسب است تا سرمربی بتواند بهره‌برداری لازم از بازیکنان را داشته باشد و نتیجه بگیرد در غیر اینصورت شرایط خوبی در بازی حاکم نخواهد شد و بازیکنان کلیدی و مهم دو باشگاه نمی‌توانند آن تاثیرگذاری لازم را نسبت به شرایط حساسِ این بازی داشته باشند. تیمی که علاوه بر آمادگی جسمانی از شرایط روحی خوبی برخوردار باشد در این بازی برنده خواهد شد زیرا دو تیم پرمهره هستند و تقریباً شرایط مشابهی با هم دارند و کم و کسری در استقلال و پرسپولیس از نظر مهره وجود ندارد.

سطح کیفی و فنی استقلال و پرسپولیس برابر است

درخشان تصریح کرد: سطح کیفی و فنی دو تیم را برابر می‌بینم و دربی جذابی در پیش خواهیم داشت؛ تاکید می‌کنم که هر تیمی بتواند از نظر روحی و روانی شرایط خوبی برای خود ایجاد کند، در این بازی شانس برنده شدن بیش‌تری خواهد داشت. نباید به بازی‌های قبلی دو تیم نگاه کرد زیرا دربی یک بازی خاص است و نتیجه آن را نمی‌توان روی کاغذ محاسبه کرد و اتفاقات این بازی همواره غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه مطرح کرد: استقلال و پرسپولیس با نقل‌وانتقالات خوبی که در تابستان امسال سپری کرده‌اند، تا دندان مسلح هستند و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و تا به این‌جای کار نتایج بدی نگرفته‌اند. قطعاً سرمربیان دو تیم در این بازی نقشی کلیدی خواهند داشت اگر بتوانند از مهره‌های تاثیرگذارشان، بازی خوبی بگیرند و آنالیز خوبی طی روزهای گذشته انجام داده باشند.

درخشان: ورزشگاه اراک کیفیت دربی را کاهش می‌دهد/ پرسپولیس بازی را می‌برد

کیفیت ورزشگاه اراک، بر روند و کیفیت بازی تاثیر می‌گذارد

درخشان در رابطه با شرایط زمین بازی و میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک از دربی، خاطرنشان کرد: کیفیت زمین بازی قطعاً بر کاهش عملکرد فنی دو تیم اثر خواهد داشت و قطعاً اگر این بازی در ورزشگاه آزادی و خودِ تهران برگزار می‌شد، شرایط بهتری داشت، اما در حال حاضر چاره‌ای نداشتند و به نظر من این شرایط، بر روی روند بازی، همانند دیگر بازی‌های لیگِ برتر تاثیر خواهد داشت. مطمئن باشید اگر زمین‌های چمن ایران از کیفیت خوبی برخوردار باشند، کیفیت بازی‌ها نیز بالاتر خواهد رفت.

پیشکسوت پرسپولیس تهران در رابطه با پیش‌بینی خودش از نتیجه دربی صد و چهارم لیگ برتر ایران، در پایان گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس در این بازی برتری داشته باشد و بتواند با نتیجه یک بر صفر، پیروز این بازی باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *