رئیس کل دادگستری یزد: حفاظت و اطلاعات برای کارکنان سلیم و خدوم تکیه‌گاه است

9:06 - 02 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۴۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری یزد: حفاظت و اطلاعات برای کارکنان سلیم و خدوم تکیه‌گاه است
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حفاظت و اطلاعات دادگستری برای کارکنان سلیم و خدوم تکیه گاه و برای افرادی که تصور و توهم فساد دارند خطر و نقطه هزیمت است.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، با اشاره به وظایف سلبی و ایجابی حفاظت و اطلاعات، افزود: حمایت و صیانت از حیثیت کارکنان پرتلاش، خدوم و سلیم و حفظ جایگاه آنان از یک طرف و رصد و نظارت و برخورد با مواردی که بنابر قانون جزء مصادیق فساد و تخلف و جرم محسوب می‌شود از سوی دیگر از وظایف مهم و رسالت اصلی حفاظت و اطلاعات است.

وی افزود: اگر حفاظت و اطلاعات هر ۲ وظیفه سلبی و ایجابی خویش را همراه و هم‌سو با هم پیش نبرد قطعاً و یقیناً به آن نهایت مطلوبی که برای آن در نظر گرفته شده نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان یزد با ابراز خرسندی از حضور ارزشمند رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در استان، اظهار داشت: همکاری با ۳ رئیس قوه قضاییه، سابقه بیش از ۳۵ سال خدمت در منصب قضاوت، سابقه خدمت در استان‌های مختلف و اخذ تایید مراجع عظام تقلید در منصب مهم دادستان ویژه روحانیت از افتخارات رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است که باید از این همه سابقه و تجربه، استفاده کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های چند ساله فرهمندزاده با معرفی ابوالفضل زارع بیدکی به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری، بر دقت در امور، اهتمام به وظایف محوله و ارتقا جایگاه مجموعه در جلب اعتماد و اطمینان کارکنان در مجموعه حفاظت تأکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *