پیام تسلیت ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت عروج سردار سراج

18:58 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۴۰۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
پیام تسلیت ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت عروج سردار سراج
ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تسلیت عروج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، اعلام کرد که سردار سراج همواره منشأ خدمات موفق و مؤثری در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری میزان – مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت «رضا سراج» معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا سراج از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و معاون ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، پس از عمری مجاهدت در راه خدا و خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی، دعوت حق را لبیک و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

این سردار پرافتخار و مجاهد سپاه اسلام، در مشاغل و مناصب مختلف همواره منشاء خدمات موفق و مؤثری در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که از ایشان یک چهره تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف مدیریتی ساخته بود. کارنامه درخشان این سردار بی ادعا از سنگر دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از ارزش‌ها و هویت انقلاب اسلامی الگویی است برای خدمت صادقانه و بی‌منت به کشور و ملت که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

ضمن تسلیت عروج ملکوتی این عزیز سفرکرده به خانواده محترم، بستگان و همرزمان ایشان در نیرو‌های مسلح و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال برای او علو درجات و هم نشینی با اولیاء الهی و همرزمان شهیدش مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *