ایران حمله رژیم صهیونیستی را به ضاحیه بیروت محکوم کرد

22:34 - 30 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۱۰۵
ایران حمله رژیم صهیونیستی را به ضاحیه بیروت محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی را به ساختمانی مسکونی در بیروت به‌شدت محکوم کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی را به ساختمانی مسکونی در منطقه پرجمعیت در بیروت که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از جمله شهروندان عادی و زنان و کودکان منجر شد، به‌شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، تاکید کرد: حمله هوایی وحشیانه و خبیثانه رژیم صهیونیستی به بیروت به فاصله اندکی پس از اقدام وحشیانه و تروریستی این رژیم جنایتکار در کشتار جمعی مردم لبنان با سوءاستفاده از وسایل ارتباطی، نقض فاحش قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل و نیز حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان است و لازم است توسط جامعه جهانی با قوی‌ترین عبارات محکوم شود.

کنعانی، افزود: تردیدی نیست که رژیم صهیونیستی برخلاف خواست اکثریت قاطع دولت‌ها و ملت‌های جهان مبنی بر ضرورت برقراری آتش‌بس، به دنبال تشدید تنش و توسعه جغرافیای جنگ و درگیری در منطقه است و چنین سیاست خبیثانه‌ای تهدید آشکار و حداکثری صلح و امنیت بین‌المللی است. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اعلام حمایت قاطع و همبستگی جمهوری اسلامی ایران با ملت، دولت و مقاومت لبنان، تاکید کرد: دولت، مردم و مقاومت لبنان برغم حملات وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها، ثابت کردند که دست از حمایت شرافتمندانه و افتخارآمیزشان از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین نخواهند کشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد که کشور‌ها و دولت‌های حامی صلح و امنیت بین‌المللی با استفاده از فرصت نشست پیش روی مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اقدامات قاطعی را برای متوقف کردن ماشین کشتار جمعی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و نیز دیگر کشور‌های منطقه از جمله لبنان و سوریه اتخاذ کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *