اجتماع علی حب النبی در غزه و تهران به صورت مشترک و همزمان

18:52 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۹۳
اجتماع علی حب النبی در غزه و تهران به صورت مشترک و همزمان
همزمان با هفته وحدت محفل بزرگ قرآنی «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» در امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - چهارمین اجماع بزرگ محفلی‌ها امروز بصورت همزمان در تهران و غزه و با شعار «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» برگزار شد.

در ادامه اجماع‌های قرآنی برنامه محفل امروز چهارشنبه به صورت همزمان در امامزاده صالح (ع) تهران و از طریق اسکایپی با غزه برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه، «احمد ابوالقاسمی» قاری بین‌المللی کشورمان، «رضوان درویش» شاعر اهل سوریه، «سید حسینین الحلو» قاری و مؤذن عتبه‌های حسینی (ع) و عباسی (ع) و «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی کشورمان که میزبانان برنامه محفل بودند؛ حضور داشتند که با استقبال مردم تهران و غزه روبه‌رو شد. در این جشن برنامه‌های متنوعی از جمله تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شعرخوانی، سرود و همخوانی قرآن کریم، ابتهال و منبر قرآنی و… برگزار شد.

گفتنی است اولین و بزرگترین جشن قرآنی محفل در حرم مطهر رضوی با حضور خانواده شهدا و اسرای غزه به عنوان میهمان ویژه این مراسم و با حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر از دوستداران قرآن کریم در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی آغاز و سپس در امامزاده ناصر الحق شهر آمل برگزار شد و دوشنبه شب در کشور پاکستان برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *