۱۰۱ نکته در مورد اجرای احکام مدنی توسط دادگستری استان تهران جمع‌بندی و منتشر می‌شود

14:16 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۰۱ نکته در مورد اجرای احکام مدنی توسط دادگستری استان تهران جمع‌بندی و منتشر می‌شود
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در امور نظارت و بازرسی در مجموعه قضایی شهرستان کهریزک حضور یافت و در نشست این بازدید پیرامون تدوین و جمع آوری «۱۰۱ نکته در خصوص ارتقا و بهبود عملکرد اجرای احکام مدنی» در سطح استان تهران تبادل نظر شد.

خبرگزاری میزان - بهنام باقری معاون قضایی و نماینده رئیس کل دادگستری استان تهران در امور اجرای احکام مدنی دادگستری تهران به اتفاق هیئت همراه ضمن حضور در مجموعه قضایی شهرستان کهریزک و بازدید از بخش‌های مختلف، طی نشست پایانی این بازدیدها، نکاتی را در جمع قضات و کارکنان و در جهت تقویت نقاط مطلوب و بهبود عملکرد این حوزه مطرح کرد.

معاون قضایی دادگستری استان تهران در مورد مسئولیت‌های شعبه سرپرستی و حمایت از ایتام و افراد صغار گفت: شعبه سرپرستی و افراد مرتبط در این حوزه، به عنوان سرپرست معنوی این عزیزان نقش بسیار مهمی دارند لذا توجه به اجر اخروی و عزت دنیوی خدمت به این یتیمان باید در اولویت شعب مذکور باشد.

باقری همچنین بر استفاده تمامی شعب اجرای احکام مدنی استان از ظرفیت مزایده الکترونیک و پرهیز از برگزاری مزایده‌های سنتی تاکید کرد و در خصوص شعب نیز نکاتی را از باب ارشاد و ایجاد همدلی قضایی بیشتر مطرح کردند که مورد استقبال قرار گرفت.

در بخشی از این جلسه نیز پیرامون تدوین و جمع آوری «۱۰۱ نکته در خصوص ارتقا و بهبود عملکرد اجرای احکام مدنی» در سطح استان تهران تبادل نظر شد.

باقری گفت: مجموعه در دست تهیه به عنوان دستاوردی بی بدیل در خصوص رفع ابهامات شعب اجرای احکام مدنی و ایجاد رویه‌های واحد قابل توصیف است که با ارائه آن امیدواریم رفع اختلاف شعب اجرا و در نتیجه تحول و تعالی بیشتر دستگاه قضایی را شاهد باشیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *