صدور اسناد مالکیت ۷۵۰ هکتار از اراضی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر

19:32 - 27 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۶۵۱
صدور اسناد مالکیت ۷۵۰ هکتار از اراضی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر
 مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در مراسمی با حضور دریادار امیر ایرانی گفت: ۹۵۰هکتار اراضی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر در سامانه کاداستر جانمایی و تثبیت گردیده است.

خبرگزاری میزان - در مراسمی با حضور مسئولان استان بوشهر دو فقره سند مالکیت اراضی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل دریادار امیر ایرانی شد.

محمد رضا بزرگمهر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این مراسم گفت: استان بوشهر با داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس، همیشه میزبان دلاور مردان نیروی دریایی بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حدنگاری اراضی کشور افزود: حفاظت و صیانت از املاک و اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی در اعتبار بخشی و حمایت از مالکیت از وظایف این سازمان است.

عضو شورای قضایی استان بوشهر با اشاره به جانمایی کلیه اراضی نیروی دریایی استان بوشهر در سامانه کاداستر افزود: ۹۵۰هکتار اراضی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر در سامانه کاداستر جانمایی و تثبیت گردیده است که از این‌میزان ۷۶۰ هکتار از این اراضی اسناد مالکیت آن به نام وزارات دفاع صادر و تسلیم گردیده است.

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: در دو سال اخیر اراضی و املاک نیروی دریایی در کشور مستند سازی و اسناد مالکیت آن صادر گردیده و این نتیجه تلاش‌های بی وقفه و تعامل و همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر ایرانی افزود: گزارشات بسیار خوبی از صدور اسناد مالکیت پایگاه دریایی بوشهر مطرح شد که نشان از تلاش جهادی کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *