سرمربی الاهلی: پرسپولیس از لحاظ فیزیکی تیم قدرتمندی بود/ در فوتبال نمی‌توانید از هر فرصتی استفاده کنید

0:57 - 27 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی الاهلی: پرسپولیس از لحاظ فیزیکی تیم قدرتمندی بود/ در فوتبال نمی‌توانید از هر فرصتی استفاده کنید
سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: ما یک گل زدیم و یک پنالتی را از دست دادیم، در فوتبال نمی‌توانید از هر فرصتی استفاده کنید.

خبرگزاری میزان - ماتیاس یایسله در نشست خبری بعد از پیروزی‌ تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم، مقابل تیمی که از لحاظ بدنی قدرتمند است، بازی سختی داشتیم. مهمترین نکته در این مسابقات این است که امتیاز بگیرید. هیچ بازی آسانی در لیگ نخبگان نداریم.

وی با اشاره به زدن گل زودهنگام تیمش تصریح کرد: ما می‌خواستیم در شروع بازی به گل برسیم و حریف راحتی پیش رو نداشتیم. برد امروز از دفاع و ذهنیت فوق‌العاده شروع شد که زمینه‌ساز پیروزی است. اگر گل دوم را می‌زدیم، بازی راحت‌تر می‌شد. به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم و توانستیم دروازه خودمان را بسته نگه داریم. ما یک گل زدیم و یک پنالتی را از دست دادیم. در فوتبال نمی‌توانید از هر فرصتی استفاده کنید.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان درباره اینکه تیمش پس از گلزنی عقب‌نشینی کرد، گفت: امیدوارم تیمی داشته باشم که بتواند حریف را ۹۰ دقیقه پرس کند. ما مقابل حریفی قرار داریم که می‌خواهد حمله کند و به گل برسد؛ این مسئله باعث بروز هیجان در فوتبال می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *