هزارو ۹۰۰ بسته نوشت‌افزار و کمک تحصیلی با کمک کارکنان سازمان ثبت به مناطق محروم ارسال شد

16:11 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هزارو ۹۰۰ بسته نوشت‌افزار و کمک تحصیلی با کمک کارکنان سازمان ثبت به مناطق محروم ارسال شد
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آماده‌سازی و ارسال هزارو ۹۰۰ بسته کمک تحصیلی و نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی در مراسم آماده سازی و ارسال نوشت افزار و بسته‌های کمک تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم گفت: خوشبختانه از ماه مبارک رمضان پویش رزق و نان بهشتی با مشارکت کارکنان این سازمان شکل گرفت و در طی ۶ ماه اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: از ابتدای شهریور ماه تصمیم گرفته شد با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید این پویش با هدف کمک به دانش آموزان مناطق محروم شروع شد.

بابایی ادامه داد: برای این امر هشت استان تعیین شدند که نیازمند کمک خیرین بودند و با فراخوانی که انجام شد حدود یک و نیم میلیارد تومان در مرحله اول جمع‌آوری شد که البته این کمک‌ها ادامه دارد و هزارو ۹۰۰ بسته شامل کیف و لوازم تحریر تهیه شد و انشاالله از فردا این محموله‌ها به استان‌های هدف ارسال خواهد شد.

بابایی در ادامه گفت: قدم بعدی کمک به احداث مدارس یک تا سه کلاسه در استان‌های محروم بویژه جنوب کرمان که در اولویت قرار دارند انشاالله با کمک خیرین این مدارس ساخته شود. قدم‌هایی خوبی درحال برداشته شدن است؛ لذا در کنار انجام وظایف ثبتی و سردفتری اقدامات اجتماعی نیز بسیار موثر است و امیدواریم با مشارکت همه همکاران بتوانیم کار‌های بزرگتری برای اقشار نیازمند انجام دهیم.

گفتنی است، هزارو ۹۰۰ بسته کمک تحصیلی از محل کمک‌های نقدی کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک و کانون سردفتران و دفتریاران سراسر کشور تهیه شده و به مناطق محروم هشت استان شامل: هرمزگان، کردستان، ایلام، خوزستان، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *