مهم‌ترین اخبار حوزه قضایی در هفته‌ای که گذشت|

نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس / کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عالی کشور / هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

16:00 - 30 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۰۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس / کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عالی کشور / هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین
نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس، نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عالی کشور، برگزاری هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین و آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت کروز از جمله مهمترین اخبار حوزه قضایی در یک هفته گذشته است.

خبرگزاری میزان - نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس، نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عالی کشور، برگزاری هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت کروز، تشکیل پرونده قضایی برای مدعی به کارگیری ۲۰۰ مشاور برای وزیر دولت سیزدهم مهمترین اخبار حوزه قضایی در یک هفته گذشته است.

نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس

اخبار هفته

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه سلسله جلسات و نشست‌‎های هم‌اندیشی خود با اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در نخستین ماه‌های آغاز به کار مجلس دوازدهم، با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد.

نشست شورای‌عالی قوه قضاییه

اخبار هفته

رئیس قوه قضاییه در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه (۲۶ شهریورماه) با اشاره به حربه‌ها و تاکتیک‌های دشمنان برای ناامن‌سازی کشور و قدردانی از مجاهدت‌های خاموش و آشکار حافظان امنیت، گفت: دشمنان تلاش مجدانه‌ای را به کار بسته‌اند تا به انحای مختلف در کشور ما ناامنی ایجاد کنند و اگر عنایت پروردگار و مجاهدت‌های خاموش و آشکار نیرو‌های مسئول نبود، اتفاقات ناگواری به وقوع می‌پیوست.

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عالی کشور

اخبار هفته

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید به ارجاع پرونده‌ها به شعب تخصصی گفت: مقرر شده به گونه‌ای عمل شود که زمان رسیدگی به پرونده­‌ها در شعب دیوان عالی کشور براساس برنامه‌­ریزی انجام شده کاهش یابد.

برگزاری هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

اخبار هفته

هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (۲۷شهریور ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری، وزیری نماینده دادستان، خانواده شهدا و وکلای آن‌ها، وکلای متهمان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت کروز

اخبار هفته

قاضی صلواتی در جمع تعدادی از خبرنگاران آخرین روند رسیدگی به پرونده شرکت کروز را تشریح کرد.

تشکیل پرونده قضایی برای مدعی به کارگیری ۲۰۰ مشاور برای وزیر دولت سیزدهم

اخبار هفته

دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری ۲۰۰ مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار هفته

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *