۲۰۸ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان مازندران بررسی شد

11:14 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۵۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۰۸ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان مازندران بررسی شد
۲۰۸ درخواست مردمی در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان مازندران، مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه برنامه ملاقات مردمی اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای مناسب برای گره‌گشایی از مشکلات و با هدف بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، جلسات دیدار مردمی به صورت منظم در مرکز و حوزه‌های قضایی استان مازندران برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، تاکید کرد: بر همین اساس و در عمل به مفاد سند تحول قضایی، جلسه ملاقات مردمی طبق روال هر سه‌شنبه با حضور معاونین قضایی دادگستری مازندران برگزار شد و طی آن ۲۰۸ فقره درخواست مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

پوریانی تخفیف مجازات، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین‌دادرسی کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها را از جمله مهمترین درخواست‌های مردمی برشمرد و افزود: با بررسی دقیق درخواست‌های مذکور، دستورات لازم در این خصوص صادر و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

شایان ذکر است؛ دیدار مردمی دادستان مرکز استان نیز با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی در چارچوب موازین قانونی برگزار شد.

علی اکبر عالیشاه دادستان مرکز استان نیز در راستای تکریم ارباب رجوع در دیداری صمیمانه با ۵۰ نفر از مراجعان دیدار و دستورات لازم در خصوص مشکلات قضایی مراجعان صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *