هاشم صفی‌الدین: جنایت‌ صهیونیست‌ها عزم نسل جدید در فلسطین را برای مقاومت استوار‌تر می‌کند

19:04 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۶۷
هاشم صفی‌الدین: جنایت‌ صهیونیست‌ها عزم نسل جدید در فلسطین را برای مقاومت استوار‌تر می‌کند
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم چهلم شهید فؤاد شکر، گفت که عزم نسل جدید در فلسطین برای مقاومت با مشاهده جنایت‌های صهیونیست‌ها استوار‌تر خواهد شد.

خبرگزاری میزان –  سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در آیین گرامیداشت شهید فواد شکر، گفت: نسل جدید در فلسطین با مشاهده جنایت‌های صهیونیست‌ها قوی‌تر خواهند شد و عزم آنان برای مقاومت استوار‌تر خواهد شد

وی اظهار کرد: قهرمان اردنی، عملیاتی با کُلت انجام می‌دهد و سه نفر از عناصر صهیونیستی را به هلاکت می‌رساند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: این نشان‌دهنده این است که روح مقاومت نه تنها در غزه وجود دارد، بلکه در اردن هم حامیان مقاومت حضور دارند.

صفی‌الدین با اشاره به این که مجاهدان در غزه و در جنوب لبنان در حال خنثی‌سازی طرح‌های خبیثانه دشمن هستند، گفت: اسرائیل از بدو تأسیس، راهبرد‌هایی تدوین کرد که مبتنی بر کشتار و آواره کردن مردم بوده است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: عملیات طوفان الاقصی، ضربه‌ای به سر این رژیم بود و پروژه صهیونیسم را لرزاند؛ به نحوی که سران این رژیم توازن خود را از دست داده‌اند. دشمن صهیونیستی امروز سرگردان است.

وی در ادامه تاکید کرد: طوفان الاقصی، تجلی اراده نیرو‌های مقاومت بود و کاری کرد که سران اسرائیل احساس کنند هر آنچه را که ساختند در آستانه نابودی است.

صفی الدین اضافه کرد: دشمن اسرائیلی به کشتار در غزه ادامه می‌دهد، با این وجود، این دشمن تاکنون نمی‌داند که هدف نهایی اش چیست و این مسئله نشانگر یک اختلال غیرعادی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *