معاون تولیدی سازمان بازرسی از پروژه راه آهن سیرجان کرمان بازدید کرد

18:39 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۶۶
معاون تولیدی سازمان بازرسی از پروژه راه آهن سیرجان کرمان بازدید کرد
معاون تولیدی سازمان بازرسی در جریان بازدید از پروژه راه آهن سیرجان-کرمان به بازرس کل راه و شهرسازی ماموریت داد مشکلات این پروژه را پیگیری کند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد اسدیان، معاون تولیدی سازمان بازرسی از پروژه راه آهن سیرجان-کرمان بازدید کرد.

این پروژه به طول ۱۷۰ کیلومتر به عنوان اولین پروژه راه آهن با مشارکت بخش خصوصی به عنوان بخشی از کریدور بین المللی شرق به غرب، از سال ۱۳۹۹ آغاز گردیده و پیشرفت فیزیکی قریب به ۳۸ درصد دارد.

عدم تأمین منابع مالی از سوی شرکت سرمایه گذار به دلیل اختلاف فی مابین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مجری پروژه باعث کندی اجرای پروژه شده است.

بر این اساس معاون تولیدی سازمان بازرسی در جریان این بازدید مشکلات موجود را طی نشستی با حضور مسئولان شرکت عمران اطلس گل گهر (مجری پروژه) مورد بررسی قرار داد.

در این نشست پس از طرح موانع و مشکلات تکمیل پروژه از جمله عدم قطعیت قرارداد و به دنبال آن عدم تأمین مالی، اسدیان ضمن با اهمیت شمردن تکمیل پروژه و جلوگیری از توقف عملیات اجرایی با ارائه پیشنهاداتی، دستورات لازم مبنی بر عدم تعطیلی پروژه و رفع اختلافات موجود با برگزاری جلسه با مسئولان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان برنامه و بودجه و سایر عوامل دخیل و پیگیری موضوع تا حصول نتیجه را صادر کرد و در این زمینه به بازرس کل راه و شهرسازی و بازرس کل استان ماموریت داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *