کنعانی: رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است

15:02 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۸۷۹
کنعانی: رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن توصیف جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در بخش‌هایی از کرانه باختری با عنوان تخریب جنون‌آمیز، گفت که رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، به عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از شهرهای «جنین» و طولکرم در کرانه باختری پرداخت و تاکید کرد: رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است.

وی نوشت: براساس اخبار، نیرو‌های رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ روز تجاوز به اردوگاه «جنین» و چهار روز حمله به شهر طولکرم در کرانه باختری از جنین و طولکرم عقب‌نشینی کرده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه با اشاره به میزان تخریب مناطق یادشده پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: تصاویر تخریب جنون‌آمیز تمامی زیرساخت‌های شهری و خدماتی نوار غزه و اکنون برخی از مناطق شمالی کرانه باختری به‌ویژه در جنین و طولکرم نشان می‌دهد که رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده و استراتژی زمین سوخته را دنبال می‌کند.

کنعانی تاکید کرد: کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی از نظر اخلاقی، انسانی و قانونی موظف به جلوگیری از تکرار جنایت‌های جنگی در کرانه باختری ازسوی رژیم اسرائیل هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *