خدمات‌رسانی ۴۹ تیم امداد و نجات هلال احمر گیلان به مسافران تابستانی

12:54 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۸۴۸
خدمات‌رسانی ۴۹ تیم امداد و نجات هلال احمر گیلان به مسافران تابستانی
اقدامات لازم جهت پاسخگویی به فوریت‌های امدادی باتوجه به تعطیلات اخیر و حضور پرشمار هموطنان در استان گیلان، توسط هلال احمر پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ هادی سلیمی‌گفت: با توجه به تعطیلات اخیر و حضور پرشمار هموطنان ما در استان گیلان اقدامات لازم جهت پاسخگویی به فوریت‌های امدادی این ایام توسط این جمعیت پیش بینی شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان افزود: به ۳۰ پایگاه امدادجاده ای، دریایی و کوهستان اعلام آماده باش شده است و تیم‌های عملیاتی مستقر در این پایگاهها، با تجهیزات کامل آمادگی لازم جهت ارائه خدمات امدادی به شهروندان، گردشگران و مسافران را در فواصل بین شهری استان بویژه در محور‌های پرتردد همچون رودبار را دارند.

سلیمی ادامه داد: همچنین ۲ تیم واکنش سریع و ۱۷ تیم پشتیبانی شعب هم در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز بتوانند نسبت به پاسخگویی حوادث و سوانح و پشتیبانی از تیم‌های امدادی اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در حوزه سواحل تیم‌های امدادی و موتور سوار مستقر در مناطق ساحلی استان نیز به دقت نوار ساحلی را مورد پایش قرار می‌دهند تا بتوانند به مسافران خدمات لازم را ارائه کنند.

وی ضمن درخواست از گردشگران نسبت به رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان حضور در ساحل و هنگام شنا در دریا گفت: هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با ندای ملی امداد و نجات هلال احمر (۱۱۲) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *