امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۱ هزار نفر در آخر هفته گذشته

12:38 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۸۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۱ هزار نفر در آخر هفته گذشته
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از انجام ۶۳۶ مورد ماموریت امدادی در کشور و امدادرسانی به بیش از ۱۱ هزار نفر خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، در تشریح عملیات امداد و نجات از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ شهریورماه، گفت: در این مدت با تلاش نیرو‌های عملیاتی هلال احمر ۶۳۶ مورد ماموریت امدادی در کشور انجام و به ۱۱ هزار و ۲۹۳ نفر امدادرسانی شد؛ امدادرسانی به ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر، مربوط به زائران حضرت امام رضا علیه السلام در طرح همسفران خورشید بوده است.

وی افزود: در حوادث سه روز گذشته ۳۸۵ مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در عملیات‌های ۷۲ ساعت گذشته، ۸۷۸ تیم عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران به مصدومین خدمات امدادی ارائه دادند.

گفتنی است، هموطنان در صورت بروز هرگونه مخاطره و یا حادثه‎‌ای می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۲، ندای امدادونجات جمعیت هلال احمر و به صورت ۲۴ ساعته، بدون نیاز به سیم‌کارت تماس بگیرند و از خدمات امدادی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *