قهرمانان هفته دوم تور جهانی تنیس معرفی شدند

10:24 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۸۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قهرمانان هفته دوم تور جهانی تنیس معرفی شدند
فینال بخش دونفره و مرحله نیمه‌نهایی بخش انفرادی تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری هفته دوم مسابقات تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال (J۶۰) در زمین‌های جمالیان اصفهان، تنیسور‌ها در فینال دونفره و نیمه نهایی انفرادی با هم مسابقه دادند.

با انجام مرحله نیمه نهایی بازی‌ها و در اولین دیدار بخش انفرادی پسران الکسی چی بایف از روسیه (قهرمان هفته نخست) با نتیجه ۴-۶ و ۲-۶ مقابل کیارش حنیفی به پیروزی رسید و پارسا اشجاری با نتیجه ۲ بر یک نماینده کویت را برد تا تکلیف فینالیست‌های هفته دوم مشخص شود.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی (قهرمان هفته نخست) با نتیجه ۳-۶ و ۱-۶ لنا حلاجی زحمتکش را برد و هانا سلطانی و کیمبا ثاقب تهرانی به نیمه نهایی صعود کردند.

در مرحله نهایی بخش دونفره تیم پارسا اشجاری - الکسی چی بایف از روسیه با نتیجه ۵-۷ و ۳-۶ زوج کیارش حنیفی - دانیال مشتاقی‌فر را برد و قهرمان شد و در بخش دختران زوج کیمیا ثاقب تهرانی - یاسمن یزدانی با عبور از سد هانا سلطانی - ملیس یلدریم از ترکیه عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

در جدول اصلی مسابقات بازیکنانی از کشور‌های ایران، مولداوی، قزاقستان، ارمنستان، روسیه، عراق، ترکیه و کویت حضور داشتند.

هفته دوم این مسابقات از ۱۰ تا ۱۷ شهریور ماه در بخش انفرادی و دونفره پسران و دختران در زمین‌های تنیس جمالیان اصفهان برگزار می‌شود.

سرداوری این مسابقات برعهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و محمود جمالیان مدیریت بازی‌ها را برعهده دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *