گفت‌وگو|

فرجی: هدفم حضور در المپیک است/ می‌خواهم با حریفان پرآوازه رقابت کنم

8:45 - 14 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۲۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فرجی: هدفم حضور در المپیک است/ می‌خواهم با حریفان پرآوازه رقابت کنم
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: نخستین بار است که عضو تیم ملی بزرگسالان شده‌ام هر چند از تجربه کافی برای حضور در این رده سنی برخوردار نیستم، اما تا آخرین لحظه می‌جنگم.

بنیامین فرجی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط فعلی خودش اظهار داشت: شرایط فعلی من خیلی خوب است به نحوی که حس فوق‌العاده‌ای دارم برای اینکه توانستم قهرمان مسابقات رده سنی بزرگسالان ایران شوم. این حس و حال بابت این است که با ۱۴ سال سن می‌توانم به تیم ملی بروم، زیرا تاکنون هیچوقت سابقه نداشته کسی در این سن به این امر مهم دست پیدا کند. باید بگویم برایم افتخار بزرگی است که عضو تیم ملی بزرگسالان شدم.

وی با اشاره به اینکه نخستین تجربه‌اش در رده سنی بزرگسالان محسوب می‌شود، گفت: نخستین بار می‌شود که عضو تیم ملی بزرگسالان شده‌ام هر چند از تجربه کافی برای حضور در این رده سنی برخوردار نیستم، اما باز با تمام وجودم در خدمت کشورم و سرمربی تیم ملی خواهم بود. امیدوارم بتوانم از تجربیات او به نحو احسن در جهت رشد و پیشرفت خودم استفاده کنم.

هدفم این است که به المپیک بروم

این ورزشکار درباره برنامه و هدفش برای آینده توضیح داد: من برنامه و هدفم این است که در المپیک حضور پیدا کنم تا بتوانم در آنجا کسب مقام داشته باشم و برای رسیدن و تحقق این هدف شبانه روز به تمریناتم ادامه می‌دهم. تمام سعی و تلاش من این است مانند رده سنی نوجوانان در بزرگسالان هم موفق شوم.

فرجی با تشکر از هیأت تنیس روی میز استان تهران و فدراسیون برای حمایت‌هایی که از او انجام می‌دهند، گفت: هیأت استان تهران در این مدت خیلی من را مورد حمایت قرار داده و شخصی که بیشترین حمایت را از من انجام داده حمیدرضا صابری رییس این هیأت بوده که واقعاً خیلی به من کمک کرده تا از این طریق انگیزه‌ام بیشتر و بیشتر شود. حتی در این روز‌های اخیر هم با حضور در تمریناتم به من گفت اگر مشکلی دارم با او در میان بگذارم تا برای حل آن اقدام کند. این مسأله واقعاً برایم مهم و لذت‌بخش بود تا بدانم افرادی هستند که دلسوز بنده هستند. اکنون با این اتفاق سخت، در تمرین و تلاشم تا به هدفی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ام دست پیدا کنم. همچنین از عوامل فدراسیون تنیس روی میز و میر الماسی، حدادگر، احسانی مهر و... کمال تشکر و قدردانی را دارم که برایم سنگ تمام گذاشتند.

می‌خواهم مثل یک سرباز برای اهتزاز پرچم کشورم بجنگم

او با تاکید بر اینکه مانند یک سرباز می‌کوشم تا برای کشورم بهترین نتایج را به دست بیاورم، اظهار کرد: باوجود این که نخستین تجربه ام با تیم ملی بزرگسالان است و به رقابت مهمی می‌روم، اما قول می‌دهم که با تمام وجودم مانند یک سرباز برای کشورم هر چه در توان دارم بگذارم. من در هر جایگاهی که باشم می‌کوشم و می‌جنگم که افتخارات خوب و بزرگی را رقم بزنم.

این ملی پوش تنیس روی میز درباره اینکه سقف آرزوهایش در این رشته چه چیزی است، پاسخ داد: سقف آرزوهایم این است که به بالاترین سطح این رشته ورزشی در دنیا دست پیدا کنم و مقابل حریفان پر آوازه و صاحب نام خودم مالونگ، وانچوکین، فان ژندونگ از چین، هاریموتو ژاپنی، برادران لبرون از فرانسه و ... رقابت خوبی داشته باشم و با برتری زمین مسابقه را ترک کنم. واقعاً برای تحقق این هدف شبانه روز در تلاشم تا این اتفاق قشنگ برایم به وقوع بپیوندد. امیدوارم با کسب نتایج خوب مقابل حمایت‌های عالی هیأت تنیس روی میز استان تهران و فدراسیون رو سفید بیرون بیایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *