گفت‌وگو|

عضو تیم ملی اسکیت: حضور در اردوهای تیم ملی باعث افزایش آمادگی‌ و رکوردهایم شده

8:45 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۰۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو تیم ملی اسکیت: حضور در اردوهای تیم ملی باعث افزایش آمادگی‌ و رکوردهایم شده
عضو تیم ملی اسکیت گفت: هیچکدام از حریفانم را دست کم نمی‌گیرم و در هر مرحله مانند فینال به آن‌ها نگاه می‌کنم و تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم. 

اسما شریف یلمه در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایطش در اردوهای تیم ملی اسکیت اظهار داشت: شرایط تمرینات در اردو‌ها بسیار خوب پیش می‌رود به طوری که انجام تمرینات باعث بالاتر رفتن سطح آمادگی‌ام شده و به افزایش رکوردم کمک کرده تا پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته باشم. 

وی ادامه داد: برنامه تمرینات از روز نخست طبق برنامه از پیش برایمان تعیین شده پیش می‌رود و روند آمادگی به خوبی رو به پیشرفت است و تا زمان اعزام مطمئنم اعضای تیم به آمادگی مطلوب دست پیدا خواهند کرد.

بهترین برنامه‌ریزی را داریم تا با بهترین کیفیت و آمادگی به ایتالیا برویم

عضو تیم ملی اسکیت گفت: خداراشکر در این مدت هم فدراسیون به بهترین شکل ممکن در اردو‌ها ما را حمایت می‌کرده تا از لحاظ امکانات تمرینی، تغذیه و... بهترین‌ها برایمان مهیا باشد و هیچ مشکلی نداشته باشیم.

شریف یلمه تصریح کرد: باید از رئیس فدراسیون و تمام مسئولان قدردانی کنم. همچنین کادرفنی هم همسو و هم مسیر با ما بهترین برنامه‌ریزی را در نظر گرفته تا با بهترین کیفیت و آمادگی به ایتالیا برویم.

به هر مرحله از مسابقات مانند فینال نگاه می‌کنم

وی در باره حریفانش در رقابت‌های جهانی عنوان کرد: در مسابقات جهانی رقبای اصلی من از کشور‌های کلمبیا، ایتالیا، تایوان و فرانسه هستند. هیچکدام از حریفان خودم را دست کم نمی‌گیرم و در هر مرحله مانند فینال به آن‌ها نگاه می‌کنم و برای همین تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه‌ام را کسب کنم. 

عضو تیم ملی اسکیت درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج اظهار داشت: البته هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما مطمئن هستم بچه‌ها تلاش خود را در ر‌قا‌بت با بهترین‌های جهان انجام می‌دهند تا با نتایج خوب و دست پر از ایتالیا برگردند. ان‌شاءالله مردم ما را دعا کنند تا در مسابقات سربلند بیرون بیاییم و بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *