گفت‌وگو|

نجفی: رقبای اصلی من در اسکیت سرعت از هند، کره‌جنوبی و ایتالیا هستند/ هیچ‌ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرم

7:45 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نجفی: رقبای اصلی من در اسکیت سرعت از هند، کره‌جنوبی و ایتالیا هستند/ هیچ‌ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرم
بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت گفت: امیدوارم بتوانم در کارنامه ورزشی‌ام به مدال جهانی نیز دست پیدا کنم و کشورم را سربلند کنم.

آروین نجفی در گفت‌وگو با میزان، درباره اردویی که در ارومیه پشت سر گذاشتند، اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در شهر ارومیه سپری کردیم به طوری که هم میزبانی و هم تمرینات عالی بود و با بالاترین انگیزه به تمرین پرداختیم. 

وی ادامه داد: شرایط خوبی را پشت‌سر می‌گذارم و تمرینات خوبی دارم برای همین امیدوار هستم با ۱۰۰ درصد آمادگی در مسابقات جهانی ایتالیا حاضر شوم؛ در حال حاضر در اوج نیستیم و نباید در اوج خود هم قرار داشته باشم، اما هر روز مقدار کمی به پیک نزدیک می‌شوم تا در آستانه مسابقات در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار داشته باشم. خیلی با انگیزه‌ام و در این راه تمام تلاش خود را می‌کنم و چیزی کم نمی‌گذارم. 

دارنده مدال نقره اسکیت سرعت قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه چند رقیب اصلی در راه کسب مدال دارد، بیان کرد: رقبای اصلی من از کشور‌های هند، کره جنوبی و ایتالیا هستند به نحوی که واقعأ ورزشکاران سطح بالایی هستند و در کارنامه خودشان دارای مدال‌های متعددی هستند. البته خود من هم پس از کسب مدال در قهرمانی آسیا خیلی امیدوارم تا بتوانم در کارنامه ورزشی‌ام به مدال جهانی هم دست پیدا کنم. ان‌شاءالله بتوانم با ثبت رکورد‌های خوب خودم و کشورم را سربلند کنم.

نجفی خاطرنشان کرد: هر چقدر به این مسابقات نزدیک می‌شویم، نیازمند آرامش روانی بیشتری هستیم که خوشبختانه این موضوع با حمایت مسئولان صورت گرفته تا هیچ دغدغه‌ای به جز تمرین و مسابقه نداشته باشیم. هیچ‌ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرم، تمام حریفانم را آنالیز کرده‌ام و به خوبی از نحوه تکنیک آن‌ها آگاهی دارم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *