کنعانی: خون شهدای فلسطینی فریادگر نفاق و دروغگویی مدعیان حقوق بشر است

8:57 - 14 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۵۲۲
کنعانی: خون شهدای فلسطینی فریادگر نفاق و دروغگویی مدعیان حقوق بشر است
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن انتقاد از تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، تصریح کرد که باند جنایت‌کار حاکم بر تل‌آویو همانند هیولایی که از خون انسان‌ها ارتزاق می‌کنند، هر روز دست به کشتار‌های خونین جدیدی می‌زنند.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را آشکارکننده نفاق و دروغگویی مدعیان حقوق بشر خواند.

وی نوشت: دامنه جنایت‌های صهیونیست‌ها همه اقشار فلسطینی‌ها را در بر گرفته و باند جنایت‌کار حاکم بر تل‌آویو همانند هیولایی که از خون انسان‌ها ارتزاق می‌کنند، هر روز دست به کشتار‌های خونین جدیدی می‌زنند.

کنعانی در ادامه با اشاره به جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تصریح کرد: در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها، رشاد ابو سخیلة، بازیگر محبوب فلسطینی که در سریال‌های قبضة الأحرار و بوابة السماء به عنوان قهرمان شناخته می‌شد، در پی بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه جبالیا در غزه به شهادت رسید.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: خون او همراه خون بیش از ۴۰ هزار شهید فلسطینی در نوار غزه، فریادگر مظلومیت ملت فلسطین، دیوصفتی اشغالگران صهیونیست و نفاق و دروغگویی مدعیان حقوق بشر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *