لاوروف: روابط روسیه و ایران به‌سرعت در حال توسعه است

15:12 - 12 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۲۲
لاوروف: روابط روسیه و ایران به‌سرعت در حال توسعه است
وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام این که یک توافقنامه مشارکت جامع بین دولتی بین مسکو و تهران منعقد خواهد شد، گفت که نیت و نگرش ریاست‌جمهوری جدید ایران صادقانه است.

خبرگزاری میزان - سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو و تهران در آینده بسیار نزدیک یک توافق جامع بین دولتی را نهایی خواهند کرد.

لاوروف در نشستی با دانشجویان و اساتید موسسه دولتی روابط بین‌الملل مسکو (MGIMO) گفت: ما در آینده بسیار نزدیک یک توافقنامه مشارکت جامع بین دولتی بین روسیه و ایران منعقد خواهیم کرد؛ این گامی نمادین در روابط ما با ریاست‌جمهوری جدید ایران خواهد بود.

به‌گفته وی، مسکو تردیدی ندارد که اظهارات رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه جدید ایران درباره تداوم روابط با روسیه منعکس‌کننده نیت و نگرش صادقانه ریاست‌جمهوری جدید ایران است.

وزیر خارجه روسیه اظهار کرد که روابط روسیه و ایران به‌سرعت در حال توسعه است و تعداد زیادی از پروژه‌های دوجانبه در حال اجرا هستند. 

سرگئی لاوروف: من معتقدم که ارقام مشخص‌کننده رشد گردش مالی و حجم سرمایه‌گذاری‌ها خود گویای این موضوع هستند؛ این ارقام به‌طور مداوم در حال افزایش هستند، بنابراین آینده روشنی داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *