آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد

12:38 - 12 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بر لزوم حمایت و توجه ویژه به خانواده‌های زندانیان تأکید کرد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه زندان‌های استان گفت: مدیران، کارکنان و دست اندرکاران زندان بخش عمده‌ای از تلاششان برای این است که به خانواده‌های زندانیان خدمت کنند. آن‌ها به این نکته توجه دارند که خانواده زندانی، مجرم نیست و احتیاج به کمک دارد؛ لذا همین کمک‌ها و تلاش‌ها موجب شده کارکنان این عرصه دارای روحیات لطیف و مهربان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی یکی از این اقدامات شایسته را دعوت از خانواده زندانیان سادات در روز عید غدیر دانست که این اقدام ارزشمند با تلاش مدیران و کارکنان زندان صورت گرفت و حس و حال خوبی را بین زندانیان ایجاد کرد.

وی در مورد خدمت در سرزمین خراسان با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمود: «پاره تن من به زودی در خراسان مدفون می‌شود، هیچ گرفتاری به زیارت او نمی‌رود مگر اینکه گرفتاری او برطرف شود و هیچ گناهکاری به زیارت او نمی‌رود مگر اینکه خداوند گناهان او را می‌بخشد»؛ گفت: رفتن از استان امام مهربانی‌ها انسان را غمگین می‌کند، اما خدمات و تلاش‌هایی هم که در این خطه صورت گرفته اجر مضاعف دارد.

در ادامه حمید اسدی معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور نیز طی سخنانی با اشاره به سختی و حساسیت کار در زندان گفت: فرآیند حساس قضایی ختم به اجرای حکم و بعضاً منجر به حبس افراد می‌شود لذا دوران حبس باید در راستای ثمربخش بودن احکام قضایی، بهترین نتیجه را داشته باشد و بهترین نتیجه اصلاح مجرمین و بازگشت آنان به سرمایه اجتماعی نظام است.

گفتنی است طی این مراسم غلامرضا روشان به عنوان مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی معرفی و از تلاش‌ها و خدمات سید مجتبی حسینی تقدیر شد.

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
سلام و احترام
ظرفیت حاجی روشان دلسوز و مهربان و متعلق به خانواده معظم شهدا خیلی بالاتر از این جایگاه هست و انشاء ا.. یک روز ایشان را در ارکان سازمان شاهد خواهیم بود .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
0
0
درود بر آقای روشان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *