رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندر عباس بازدید کرد

9:47 - 11 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۰۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندر عباس بازدید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه بازدید‌های میدانی به منظور نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مردم از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به صورت سرزده از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب شهرستان بندرعباس بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید با حضور در شعب مختلف، توصیه‌های لازم را به منظور بهبود عملکرد این مجتمع قضایی ارائه کرد.

وی در فضای صمیمی با قضات و کارکنان اداری در این مجتمع به گفتگو پرداخت و با اشاره به لزوم حفظ کرامت مراجعین دستگاه قضایی گفت: ادامه مسیر اعتماد مردم به دستگاه قضایی و اجرای سند تحول قضایی نیازمند تلاش مضاعف و تداوم اقدامات جهادی است.

قهرمانی همچنین با بررسی دقیق پرونده‌های موجود در شعب و دفاتر، دستوراتی برای تسریع در رسیدگی و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با برخی از مراجعین مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر کرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید، محمد مهدی فیروزی معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بندرعباس، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب این شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *